TOP zadavatelé – listopad 2018

Partner portálu Nielsen Admosphere přináší přehled klientů, kteří utratili v listopadu 2018 nejvíce prostředků za reklamu.

INSTORE

U TOP 10 společností v mediatypu In-store bylo v listopadu 2018 celkově vynaloženo 4,2 milionu korun.

Na první příčce  se umístila společnost Heineken Česká republika s necelými 1,1 mil. Kč, s velkým odstupem následuje společnost Vitana s 537 tisíci Kč.  Třetí místo obsadila společnost Ahold Čzech Republic se 473 tisíci Kč.

CELKOVĚ

U TOP 10 společností  bylo v listopadu 2018 celkově vynaloženo přes 1,6 mil. Kč.

Na první příčce se umístila společnost Internet Mall s 246,7 mil. Kč, následovaná společností Alza.cz, která investovala 196,6 miliony korun. Třetí místo obsadila společnost Ferrero Česká se 188,3 mil. Kč.

Zdroj: Nielsen Admosphere

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010