Seminář Jak efektivně využít 3D reklamu v rámci věrnostních programů?, 17. 5. 2018

Jaké věrnostní programy fungují a proč? Co vede firmy k založení věrnostních programů a jaký je správný výběr dárkových a reklamních předmětů? Jak efektivně využít předměty 3D reklamy v rámci věrnostních programů?

Dárkové předměty jako součást věrnostních programů jsou významným motivačním prvkem pro zvýšení věrnosti stávajících zákazníků,  získání důvěry budoucích zákazníků a posílení dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou.  Jaké věrnostní programy fungují a proč?  Co vede firmy k založení věrnostních programů a jaký je správný výběr dárkových a reklamních předmětů?

Program semináře představí příklady a případové studie úspěšných věrnostních programů s využitím dárků z pohledu zadavatelů reklamy i dodavatelů dárkových předmětů.

Moderuje: Viera Černá, garant sekce Reklamní předměty POPAI CE

Přednášejí:

Marek Jedinák, Senior Brand Marketing Manager, Unilever CZ&SK

Štěpánka LencováSenior Project Manager, ČSOB

Miroslav Borkovec, Generální ředitel, Quo s.r.o.

Lucia Vavrinčíková, Vedoucí oddělení Sales Marketing, REDA a.s.

Ondřej Hruška, Jednatel, BRAND CONCEPT s.r.o.

Seminář proběhne pod garancí sekce Reklamní předměty POPAI CE.

Termín: 17.5. 2018, 13-16 hod

Místo: přednáškový sál společnosti Ipsos s.r.o., Slovanský dům, Na Příkopě 22, vchod E, Praha 1

Pořadatel: POPAI CE

Více informací a přihláška: ZDE

 

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010