Mistoprodeje.cz logo
Mistoprodeje.cz logo
  • Obsah
    • POP aktuality
    • Rozhovor měsíce
    • Videoanketa
    • Zajímavosti z retailu
    • Ze zahraničí
    • Vzdělávání
      • Reklamní investice
        • Top zadavatelé ČR
        • Měsíční přehledy
        • Roční souhrny
      • Adresář firem
      • Historie a současnost POP
      • POP média
      • Reklamní doplňkové služby
      • Slovníček pojmů
      • Informace o řetězcích
    • REKLAMNÍ DATA
      • Výzkumy a trendy
      • Reklamní investice v ČR
      • TOP zadavatelé reklamy v ČR
    • Personálie
  • CZECH TOP SHOP
    • O soutěži „CZECH TOP SHOP“
    • Vítězné prodejny
    • Hodnotící porota
  • POP STAR
    • O soutěži „POP STAR“
    • Vítězné POP realizace
    • Soutěžní POP realizace
    • Hodnotící porota
  • POP GALERIE
  • Partneři webu
    • Současní partneři
    • Varianty partnerství 2021
  • Kontakty
  • Kaufland pro zaměstnance zdarma zařídil 150 tisíc antigenních testů, pro zákazníky plánuje prodej samotestů
  • Vyjádření společnosti BILLA k vládnímu nařízení o povinném testování zaměstnanců ve firmách
  • Radegast nabízí první svrchně kvašené pivo ve své historii
  • Věrnostní program lékáren Nympharm s dobročinným záměrem zaznamenal veliký zájem
  • BILLA vyhlašuje březen měsícem divoké přírody
  • Sportisimo vybuduje v Ostravě obří a technologicky vyspělý sklad
POP RealizaceSoutěžní POP realizacePedro

Pedro

Publikováno 8.4.2016 Autor oupic 4096 zobrazení
Soutěžní POP realizace
RELATED ITEMSa.s.Aholdbranding uličkyCandy PluscukrovinkyKnowlimits GroupPedroPOS Mediaregálový designTesco

Metropol

Playboy
  • Náhodné články
  • Související články
POP aktuality Vítězné POP realizace

Ocenění TOP In-store realizace měsíce dubna 2019 získala kampaň Uvedení nové značky vlasové kosmetiky v prodejnách Globus

POP aktuality

Klasické POS materiály musí neustále inovovat

POP aktuality

Ministr zemědělství plánuje omezit slevové akce

Soutěžní POP realizace

Flora Gold

Zajímavosti z retailu

Karlovarské minerální vody přijímají novou identitu: „Mattoni 1873″

Soutěžní POP realizace

Veselá Kráva

Zajímavosti z retailu

Tesco rozšířilo nepotravinový sortiment dostupný online

Zajímavosti z retailu

Jan Becher, Manner nebo Pedro – značky, které digitalizují svůj velkoobchod

Zajímavosti z retailu

Tesco ušetřilo 308 tun plastů díky systému opětovného použití ramínek značky F&F

Zajímavosti z retailu

Tesco Clubcard nabízí každý den ve svém adventním kalendáři nové slevy

Zajímavosti z retailu

Vánoční otevírací doba obchodů Tesco

Zajímavosti z retailu

Ve Sbírce potravin darovali zákazníci Tesca 144 tun potravin

Hlavní partnři

  • Dago
  • Samsung

Partneři

  • pos media
  • Czech Promotion
  • xerox
  • showdown
  • Moris design
  • U&SLUNO
O projektu · Inzerce · Partneři webu · Kontakty
© 2000-2019 Mistoprodeje.cz

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close