TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce srpna 2016 získala kampaň Projekt:Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur
Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc srpen 2016 se vítězem stala realizace Projekt:Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur.
V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Vítězem srpnových realizací se stala kampaň Projekt:Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur, která využívala třech různých POS prvků: Shelf Stopper, Special project a Wobbler. Tato vítězná kampaň začala v řetězci Tesco v pátek 19. 8. 2016 a skončí až v srpnu příštího roku. Zadavatelem realizace byla společnost Henkel ČR spol. s.r.o. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.
Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,00 bodů z maxima 10 bodů. Nejvíce bodů dosáhla v kategorii kreativního zpracování, když obdržela 8,2 bodů. V kritériu celkové produkční provedení získala kampaň 7,8 bodů a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala 8,00 bodů.
Srpnové realizace hodnotilo tentokrát pět porotců, jmenovitě:
PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.
Hodnocení vítězné realizace
U většiny porotců zvítězila v hodnocení výrazně kampaň Projekt:Bref, Perwoll, Silan, Persil, Clin, Pur, především díky svému neotřelému kreativnímu zpracování, což výstižně ohodnotila paní docentka Jitka Vysekalová: „Účelné spojení produktů do jedné expozice s odpovídajícím spojujícím prvkem – pračkou.”
Hodnocení všech srpnových realizací
Petr Frey, šéfredaktor portálu Místoprodeje.cz, měl od začátku hodnocení hned jasný tip na vítěze:
„Srpen přinesl celkem standardní pojetí, výjimkou je ovšem speciální shelf stopper od Henkelu.“
Porotkyni Isabelu Náhlovskou ze společnosti Tesco Stores ČR zaujaly i další kampaně, které se v hodnocení umístily hned za vítěznou kampaní. „V měsíci srpnu nebylo realizováno mnoho kampaní, ale všechny měly srovnatelnou kvalitu. Viditelné pro mě byly zejména kampaně v kategorii vín, které mě oslovily svou jednoduchostí. Svůj účel oslovit zákazníka podle mě splnila nejvíce kampaň GSK/Sensodyne a to jak díky vhodně zvolené kombinaci nosičů, tak použitím zajímavého světelného prvku na shelf stopperu.
Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.
O odborném portálu Místo prodeje.cz
Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.
Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.
Kontakt:
Ing. Miroslav Oupic
editor portálu
Email: oupic@smprague.cz