TZ | Ocenění TOP In store realizace měsíce října 2016 získala kampaň Kostíci

3302 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže s názvem TOP In store realizace měsíce. Za měsíc říjen 2016 se vítězem stala realizace Kostíci.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 6 In storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítězem říjnových realizací se jen těsně stala kampaň Kostíci, která využívala kombinaci POS prvků Mega FG (podlahová grafika), Shelf Stopper a Category Brand. Tato vítězná kampaň probíhala v řetězci Tesco v období necelého měsíce – 17.10.-13.11. 2016. Zadavatelem realizace byla společnost Danone, a.s. a realizátorem POS Media Czech Republic, s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,37 bodů z maxima 10 bodů, což je nejvyšší hodnota v historii této soutěže. V kategorii kreativního zpracování obdržela tato vítězná realizace 8,3 bodů. V kritériu celkové produkční provedení získala kampaň 8,0 bodů. Největší bodové ohodnocení obdržela kampaň v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, neboť získala plných 8,80 bodů, což je jen o 0,2 bodů méně než rekordní hodnota z října minulého roku u realizace Heineken Bond.

Říjnové realizace hodnotilo opět šest porotců, jmenovitě:

PhDr. Petr Frey, MBA – šéfredaktor portálu Místo prodeje.cz, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Ing. Martin Hasilík – společnost Authentica, člen vedení asociace POPAI CE, Emil Kováč – Country Manager společnosti POS Media Czech Republic za realizátory, Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA a Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR za maloobchodní řetězce.

 

Hodnocení vítězné realizace

Paní docentka Jitka Vysekalová u vítězné realizace uvedla, že se jedná o upoutávající prezentaci navazující na celkovou komunikaci značky.

Rozhodně bych nechtěl jít do tohoto obchodu s dítětem. Je více než jisté, že by se mi pokusilo do košíku nacpat spoustu kostíků. Jednoduše super grafika a provedení!“ výstižně hodnotí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

 

Hodnocení všech říjnových realizací

Petr Frey ve shrnutí všech realizací uvádí, že říjen přinesl uličku s Kostíky a výrazněji překvapila společnost L´ORÉAL zajímavou a účinnou kombinací POS médii.

 

Alexandr Stojčev hodnotí říjnové realizace následovně:

Tento měsíc vidíme velké zastoupení opravdu dobrých kampaní (4 možná 5 ze 6 hodnocených) mezi kterými je těžko vybrat tu nejlepší protože každá má jinou cílovou skupinu a díky tomu odlišnou tonalitu komunikace. Díky tomu jsem v průměru dával asi nejvyšší hodnocení za posledních mnoho měsíců. Možná je to blížícími se vánocemi a vyššími investicemi do retailu, každopádně je to krok správným směrem.“

Všechny realizace měly velmi dobrou úroveň, nápadité spojení různých prostředků in-store komunikace, “ hodnotí nominované realizace Jitka Vysekalová

Jako nejvíce podařené kampaně tento měsíc hodnotím L´Oréal/Elseve za vhodnou kombinaci nosičů, kampaň Chio bramborové lupínky za zvýraznění v rámci své kategorie a kampaň Danone/Kostíci, která byla, vzhledem ke grafickému návrhu a typu použitých nosičů, zákazníky nepřehlédnutelná,“ uzavírá hodnocené říjnových realizací Isabela Náhlovská ze společnosti Tesco Stores ČR.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Realizace v ČR.

  

O odborném portálu Místo prodeje.cz

Portál Místo prodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Partnery tohoto portálu jsou asociace POPAI, POS Media, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Dago, Jansen Display, OMG Research, HL Display a společnost Shopper Marketing Prague.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

editor portálu

Email: oupic@smprague.cz