POP STAR za leden 2024 je shop in shop Knorr
Portál Mistoprodeje.cz ve spolupráci se společností ppm factum vyhlašuje vítěze soutěže POP STAR 01/2024. Vítězem měsíce je shop in shop Knorr. Druhé místo získalo vystavení Majka. Třetí skončila realizace Jar.
V lednu bylo hodnoceno 8 in-store pop realizací, které porotci posuzovali ve třech kritériích: kreativita řešení, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.
Výherní realizace Knorr získala od odborné poroty průměrnou známku 8,3 bodů z maxima 10 bodů. Nejvyšší hodnocení (8,4 bodů) získala realizace za celkové produkční provedení. Realizace byla umístěna v řetězcích Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Unilever ČR. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Druhé místo obsadila realizace Majka, která byla umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Orkla Foods Česko a Slovensko, realizátorem agentura DAGO.
Třetí místo získala realizace Jar vystavena v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Procter & Gamble International Operations SA. Realizátorem byla agentura POS Media CZ.
Na třetím místě skončila také realizace Martini umístěna v řetězci Albert HM. Zadavatelem a klientem byla společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.
Všechny lednové soutěžní realizace hodnotila odborná porota ve složení:
Eva Klánová, šéfredaktorka Retail News, Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Alexandr Stojčev, společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA, Michaela Klobásková, Retail Audit Director ve společnosti ppm factum, Tomáš Hájek, výkonný ředitel ADMEZ, Pavel Kotrbáček, Sales Manager CZ/SK, ATOZ Group a Jitka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu
Hodnocení vítězné realizace
„Nápadité řešení doslova vybízí k tomu stoupnout si ke „sporáku“ a začít vařit,“ uvádí Petr Majerik, ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media.
„Technicky krásně vyřešeno. Osobně vždy bojuji s těmito nádhernými vystaveními, kdy produkty vypadají jako součást „uměleckého díla“ a bál bych se je vzít a vložit do košíku,“ hodnotí Alexandr Stojčev, ze společnosti Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.
Výhercům rádi vytvoříme a předáme diplom, v případě zájmu se nám prosím ozvěte na mail popstar@mistoprodeje.cz. Libovolnou POP reklamu můžete do naší soutěže přihlásit zasláním fotografie na stejný mail.
Filip Wawreczka, manažer soutěže POP STAR