Ocenění POP STAR měsíce září 2021 získala realizace Prazdroj Ikonicka varna

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc září se stala realizace Prazdroj Ikonicka varna před realizací Lactovit. Na třetím místě se umístila kampaň Orbit.

V září bylo přihlášeno 10 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získal vítězství realizace Prazdroj Ikonicka varna. Zadavatelem a klientem této realizace byla společnost Plzeňský Prazdroj, kreativní agenturou a realizátorem agentura CZECH PROMOTION. Kampaň proběhla v září v řetězci Makro.

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,00 bodů z maxima 10 bodů. Ve všech třech kategoriích získala kampaň shodně po 8,0 bodech.

Druhou příčku získala realizace Lactovit, jejíž zadavatelem a klientem byla společnost AC Marca Czech Republic. Během září ji mohli zákazníci vidět v řetězci Albert.

Bronzovou příčku, a tedy třetí místo, získala realizace Orbit, jejíž zadavatelem byla společnost Mars. Během září byla k vidění v řetězci Globus.

Všechny zářijové soutěžní realizace hodnotila odborná porota, jmenovitě:

doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

  

Hodnocení vítězné realizace

„Velmi zajímavé řešení prodeje sudového piva,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

 „Jednoznačně super. Parádní nápad!“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Současně místo pro vystavení produktu zůstává dobře dostupné pro manipulaci se sudy.“

 

Hodnocení všech zářijových realizací

„Tento měsíc bych hodnotil jako podprůměrný, nebyla tam žádná realizace, která by výrazně vyčnívala, což je škoda,“ hodnotí Václav Koukolíček.

„Tentokrát jsem nezaznamenala, až na „varnu“, nic kreativního a zajímavého, spíše průměrné až podprůměrné realizace,“ uvádí Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories.

 „Tento měsíc máme možnost vidět několik inspirativních vystavení,“ uvádí Alexandr Stojčev. „Každé pracuje s jinou myšlenkou, jinak využívá místo prodeje, je z jiného výrobního oboru. Proto bych všem doporučoval projít si všechny realizace.“

  

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO. s.r.o a SAMSUNG Česká republika. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

 

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz