Ocenění POP STAR měsíce února 2020 získala kampaň Kozel

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc únor se stala realizace Kozel.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství s náskokem kampaň Kozel. Tato kampaň, která za POS materiály použila Shop in Shop, probíhala v řetězci Albert v období 26.2.-10.3.2020. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Plzeňský Prazdroj, a. s.Realizátorem byla společnost POS Media Czech Republic s.r.o. 

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,6 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,8 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 7,6. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,4 bodu.

Únorové realizace hodnotila porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Paletový ostrov dobře komunikuje produkt celkovým zpracováním (barva, výtvarné prvky slogan), i když nenavazuje na tradiční komunikaci značky (Kozel),“ zhodnotila vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Vynikajícím způsobem propojené celopaletové vystavení s grafikou a samotným produktem, působí to velice čistě a elegantně,“ hodnotí vítěznou realizaci Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Tak tohle mě moc baví… V jednoduchosti je prostě genialita!“ ve stručnosti hodnotí Milan Drozen, ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION.

Zdánlivě jednoduché, ale současně odlišné od jiných pivních značek, výrazné, vkusné,“ je spokojen Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Příjemné překvapení na prodejní ploše. Palec nahoru!“

Hodnocení všech únorových realizací

Tenhle měsíc mě moc bavil…,“ uvádí Milan Drozen. „Kozel a Parodontax měli sice jednoduché, ale zato velice funkční řešení. Pro mě je ale nakonec vítězem, díky skvělému nápadu a provedení Lays a těším se, až si na nich večer u telky smlsnu.“

Nejvíce mě zaujala prezentace Heineken poutavá i spojením se známou osobností a Men Brands komplexním pojetím a adekvátním spojením značek pro určitou cílovou skupinu,“ vyjádřila se k únorovým realizacím Jitka Vysekalová.

První dělené místo v mém hodnocení obsadil Kozel a Magnum Ruby, pro velmi dobré kreativní zpracování i realizaci,“ uvádí Petr Majerik.

Únorové realizace byly podprůměrné, nebýt instalace od Kozlu, tak by pořádně nebylo ani co hodnotit. Toto vystavení je pro mne jasným vítězem měsíce,“hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

Tento měsíc bych rád vyzdvihl dvě kampaně. Jednou z nich je Kozel. Přestože pivní značky často komunikují různá témata, Kozlu se podařilo přijít s něčím novým a zajímavým a motivujícím k nákupu,uvádí Alexandr Stojčev. „Druhou kampaní je Magnum ruby, které můžeme brát jako benchmark práce s grafikou, produktem, prémiovým zpracováním jednotlivých materiálů. I v porovnání s některými jinými kampaněmi, které tento měsíc máme v soutěži.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Jansen Display s.r.o., paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz