Ocenění POP STAR měsíce ledna 2020 získala kampaň Endcap Dakar 2020

471 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc leden se stala realizace Endcap Dakar 2020.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 9 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství s velkým náskokem kampaň Endcap Dakar 2020. Tato kampaň, která za POS materiály použila regálové čelo, probíhala v lednu 2020 v řetězcích Tesco a Globus. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Al-Namura, spol. s r. o.Kreativní agenturou a zároveň i realizátorem byla společnost DAGO s.r.o.

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,4 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 7,0 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 7,8. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 7,4 bodu.

Lednové realizace hodnotila porota v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Výrazné, zaujme pozornost,“ zhodnotila ve stručnosti vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Hezké vizuální provedení, pěkné zakomponování výrobků do samotného vystavení,“ hodnotí vítěznou realizaci Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Hodnocení všech prosincových realizací

Je vidět, že firmy se kreativně vyčerpaly v předvánočním období a na leden si moc nápadů nenechaly. Realizace hodnotím jako průměrné až podprůměrné a kromě vystavení Shocku, které všechny výrazně převyšuje, to nestojí za řeč,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

Jednoznačným vítězem měsíce je pro mně regálové čelo BIG SHOCK. Díky grafickému zpracování a zvoleným barvám je nepřehlédnutelné,“ uvádí Petr Majerik.

Tento měsíc mnoho instalací pracovalo s větším než malým množstvím informací což je v rozporu s výzkumy kolik času jsou lidé ochotni na prodejní ploše věnovat různým POS materiálům,uvádí Alexandr Stojčev. „Nejpropracovanější prací tohoto měsíce je jednoznačně energetický nápoj a jeho podpora Dakaru. Nejpřekvapivější pak Gambrinus a jeho uklizení Česka.“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Jansen Display s.r.o., paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz