VODAFONE ke své pilotní pobočce v pražskéch Letňanech přizval WELLEN

988 zobrazení

Vodafone vyvíjí nový prodejní koncept inspirovaný aktuálními trendy v retailu. První vlaštovkou je nová prodejna v OC Letňany, která vznikla ve spolupráci s agenturou WELLEN. Ta vsadila na nápaditý kreativní koncept, prémiový design a funkční řešení v souladu s principy udržitelnosti; prodejna prošla kompletní digitalizací a nově nabízí i lokální a interaktivní prvky.

Moderní technologie se uplatnily už při samotném vývoji návrhu; agentura předkládala Vodafonu návrhy ke konzultaci prostřednictvím virtuální reality. Zkušební prodejna Vodafone tak patří v České republice k prvním, které uplatňují princip PHD (physical, human, digital).

Designový koncept zve zákazníka domů

Vodafone se dlouhodobě zaměřuje na celé spektrum řešení, z nichž mnohé souvisí s domácností. WELLEN proto při přípravě konceptu vyšel z myšlenky netvořit jen prodejnu, ale útulný domov, kam se zákazník rád vrací a cítí se v něm příjemně. Prodejní zóny tak proměnil v tematické pokoje, ve kterých nápaditě prezentuje jednotlivé kategorie nabídky operátora. Zákazníka zve do kuchyně, která průběžně servíruje top desítku produktů, pracovna poskytuje klidné zázemí pro komunikaci s klienty a obývací pokoj nabízí pohodlné posezení i kreativní prezentaci kompletního balíčku služeb „pod jednou střechou“. Nechybí ani herna nebo pomyslná sbírka motýlů. Celkový dojem dokreslil na míru navržený nábytek s důrazem na design i funkčnost; samozřejmostí jsou zabudované USB přípojky či možnost bezdrátového nabíjení.

Maximální potenciál digitálních technologií

Vodafone podporuje projekty, které jsou společensky odpovědné a myslí na životní prostředí. I to ovlivnilo koncept prodejny. Veškeré tiskové plochy nahradily digitální nosiče, do kterých WELLEN průběžně vytváří animovaný obsah. Stejně tak papírové cenovky nahradila digitální verze. Nosiče fungují na principu vzdálené správy, a poskytují tak zaměstnancům maximální flexibilitu při výměně komunikace. Do konceptu jsou zakomponovány také interaktivní prvky, například senzor, který při přiblížení zákazníka mění prezentovaný obsah. V pracovně pak najdeme prvky lokální komunikace: projekci na zástěnu s uvítáním zákazníků nebo připomenutím, kdo má aktuální den svátek.

Zdroj a foto: WELLEN