Kampaň Henkelu s názvem Enjoytogether upozornila na nedostatek společného času

467 zobrazení

Společný čas s rodinou se stává raritou a pravidelná osobní střetnutí s přáteli se vytrácejí z našich diářů. Právě na tento problém se rozhodly upozornit značky Somat a Pur společnosti Henkel v rámci kampaně #enjoytogether. Jejím cílem bylo podnítit lidi k tomu, aby si našli čas na své blízké a rovněž poukázat na to, že nikdy není pozdě to změnit.

Pracovní povinnosti, termíny a množství aktivit – čas na blízké nám jednoduše nezbývá a vazby mezi přáteli či rodinou postupně chladnou. Touto myšlenkou se inspirovala také společnost Henkel, která se v rámci své iniciativy #enjoytogether rozhodla ukázat, že na blízké se vždy vyplatí najít si čas. Například u dobrého jídla.

Pro český a slovenský trh připravil Henkel pod záštitou značek Somat a Pur kampaň, jejíž cílem bylo ukázat, že i „obyčejná večeře“, kterou si připravíme společně, nás dokáže spojit a dává příležitost k setkání. Hlavními nositeli myšlenky byli vybraní slovenští a čeští influenceři. V průběhu fáze teasingu zveřejnili sérii postů, ve kterých se podělili o pohled, co pro ně znamená čas strávený s blízkými. Rovněž ukázali, jakým způsobem dokáží využít přípravu jídla k tomu, aby se rodina a přátelé sešli na jednom místě. Hlavní aktivitou kampaně byly neformální kulinářské akce, na kterých si osobnosti sociálních sítí ve společnosti rodiny a přátel u jednoho stolu připomněli, jak důležité jsou společné chvíle. Český event se odehrál pod taktovkou semifinalisty soutěže MaterChef Olivera Papeho a účastnil se ho například Milan Peroutka či Lenka Vacvalová.

Součástí komunikace byla také na míru připravená webová podstránka s tipy na tematické večeře a zajímavé recepty. „Problém s nedostatkem času se týká téměř každého, bez ohledu na věk nebo práci. Doba je velmi rychlá a mnoho času věnujeme každodenním povinnostem. Rozhodli jsme se tedy lidem připomenout, že trávit čas společně je důležité a je třeba si umět užít pěkné chvíle. Ideálně u dobrého jídla. O špinavé nádobí se pak postarají naše ověřené produkty,“ uvedla brand manažerka značky Somat Michaela Hájková.

Do česko-slovenské kampaně se společně zapojilo 25 influencerů, kteří myšlenku šířili dále v podobě 258 zveřejnění na jejich sociálních sítích. V rámci komunikaci se kampaň objevila také v tradičních a online médiích, celkově 94krát. Celkem kampaň zasáhla více než dva milióny lidí.

Zdroj a foto: Henkel