POP STAR dubna 2021 je vystavení kávy Starbucks v Globu

200 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje výsledky soutěže POP STAR za duben 2021. Vítězem je vystavení kávy Starbucks v prodejnách Globus. Druhá je limitovaná edice Big Shock! MUSIC! a na třetím místě se umístila kampaň SIS Bonduelle.

V dubnu jsme nominovali 10 in-store realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

Vítěznou realizací je Starbucks. Zadavatelem této realizace je společnost Nestlé Česko, s.r.o. a zákazníci ji mohli v dubnu vidět v řetězci Globus.

 

 

 

 

Druhou příčku obsadila limitovaná edice Big Shock! MUSIC! 2021. Zadavatelem této realizace byla společnost Big Shock s.r.o., kreativní agenturou a realizátorem společnost Dago, s.r.o. Kampaň probíhá v období od 1.4. do 31.7. 2021 v řetězcích Globus a Terno.

 

 

 

 

 

Bronzovou příčku a tedy třetí místo získala realizace SIS Bonduelle, zadavatelem byla společnost Bonduelle, spol. s r.o. Během dubna ji mohli zákazníci vidět v řetězci Albert.

Všechny dubnové soutěžní realizace hodnotila porota v počtu pěti osob, jmenovitě:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Václav Koukolíček – Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce, Ing. Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Komentáře porotců k vítězným realizacím:

 Starbucks

 „Jednoduchá a zřetelná komunikace produktu,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová.

„Realizace nápaditá, efektní, estetická. dokonalé evokování chuti na šálek kávy!“ uvádí Blanka Bukovská, šéfredaktorka a vydavatelka odborného časopisu Brands&Stories.

 „Super. Jednoduchá myšlenka, že káva patří do hrníčku. Výrazný branding,“ uvádí Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Naprostá spokojenost a ukázkový příklad,  jak komunikovat v obchodě.“

Limitovaná edice – Big Shock! MUSIC! 2021

 „Výrazné. Upoutá pozornost, celková prezentace odpovídá značce,“ hodnotí tuto vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

„Skvěle propojená výhra v soutěži se samotným produktem, působí velmi atraktivně a poutavě,“ uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

„V první chvíli jsem si myslel, že se jedná o nějaký dětský produkt resp. nějakou cukrovinku. S překvapením jsem zjistil, že se jedná o Big Shock! který mám z minulosti spojen s výkonem, energií, Dakarem, trochu macho stylem – máme zde nový positioning? Či jen limitovaný pokus rozšířit cílovku?“ hodnotí a ptá se Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic.

Ostatní komentáře:

 „Za duben nejvýše hodnotím BIG SHOCK! MUSIC! Vlastně mi s ohledem na cílovou skupinu nevadilo ani poněkud “křiklavé” provedení, protože míru upoutání má ohromnou,“ uvádí Petr Majerik. „Na dalších místech jako nadprůměrné hodnotím realizace Bonduelle, Mirindy a Budvaru.“

„Obě realizace nabízející kávu považuji za velmi zdařilé, také realizaci pro Möet shledávám velmi luxusní. Všechny tři dle mého názoru pozvedají esteticku úroveň místa prodeje,“ uvádí Blanka Bukovská.

„Mám tu čest být porotcem již několik let. Za tu dobu vidím kontinuální velmi mírný trend zlepšování kvality komunikace v obchodech. Zejména pak snižování množství vysloveně špatných kampaní. Tento měsíc tento trend jen potvrzuje,“ říká Alexandr Stojčev. „Na druhou stranu bohužel stále málo výrobců jde cestou budování emoční vazby k produktu a většinou se soustředí jen na zvýraznění vystavení produktu. Z instalací tohoto měsíce bych rád upozornil na Brumík a Starbucks.“  

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavním partnerem je společnost DAGO s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti DS Automobiles, MORIS Design, s.r.o., POS Media Czech Republic, s.r.o., Showdown Displays Europe s.r.o., U&SLUNO, a.s. a Xerox Czech Republic, s.r.o. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, Brands&Stories, Sign Invention a VŠKK.

Kontakt pro zasílání POP realizací do soutěže POP STAR: oupic@mistoprodeje.cz