Ocenění POP STAR měsíce července 2020 získala kampaň Kofola – Kláštorná

320 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc červenec se stala s výraznou převahou realizace Kofola – Kláštorná.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 8 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství s velkým náskokem 1,5 bodu kampaň Kofola – Kláštorná. Tato kampaň probíhala v období 1.7.-14.7.2020 v řetězci Albert. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Kofola a.s., realizátorem byla společnost POS Media Czech Republic s.r.o. 

Vítězná realizace získala od odborné poroty celkovou známku 7,9 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování a v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci shodně 8,0 bodů a v celkovém produkčním provedení 7,7 bodu.

Červencové realizace hodnotila porota v počtu tří osob. Jmenovitě se jednalo o následující porotce:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu a Václav Koukolíček, Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce.

Hodnocení vítězné realizace

Zajímavá, barevně impresívní prezentace nového produktu známé značky, adekvátně se odlišuje od komunikace „klasických“ produktů,“ hodnotí vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Opět skvělé vystavení, působí velmi luxusně a exkluzivně, hezký motiv vody, který se prolíná celým vizuálem, uvádí Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Vydařená realizace, kterou nelze na prodejní ploše přehlédnout,“ stručně hodnotí Petr Majerik.

Hodnocení všech červnových realizací

Vítězem měsíce je pro mě Kláštorná od Kofoly,“ uvádí Petr Majerik. „Stojan ve tvaru netradiční lahve této minerální vody katapultoval tuto realizaci před všechny ostatní přihlášené práce.

Realizace spíše průměrné, vyčnívaly dvě a to Amundsen a Kláštorná. U obou dominuje modrá barva a velmi hezky výtvarně ztvárnily celé vystavení, které není přeplácané a působí luxusně a kompaktním dojmem,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček.

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Showdown Displays Europe s.r.o. , paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz