Ocenění POP STAR měsíce března 2020 získala kampaň Heineken

1172 zobrazení

Portál Mistoprodeje.cz vyhlašuje nového vítěze soutěže POP STAR. Vítězem za měsíc březen se stala realizace Heineken.

V tomto měsíci bylo přihlášeno 7 In-storových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje.

V tomto soutěžním kole získala vítězství kampaň Heineken. Tato kampaň, která za POS materiály použila Shop in Shop, probíhala v řetězci Albert v období 11.3.-24.3.2020. Zadavatelem realizace a klientem byla společnost Heineken Česká republika, a.s..Realizátorem byla společnost POS Media Czech Republic s.r.o. 

Tato realizace získala od odborné poroty celkovou známku 6,4 bodů z maxima 10 bodů. V kategorii kreativního zpracování obdržela vítězná realizace 6,2 bodů, v kritériu celkové produkční provedenízískala realizace ohodnocení 6,6. V potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje přidělili porotci této realizaci 6,4 bodu.

Březnové realizace hodnotila porota opět v počtu pěti osob. Jmenovitě se jednalo o následující osoby:

JUDr. Petr Majerik – ex ředitel několika mediálních agentur, zástupce Vysoké školy kreativní komunikace, konzultant pro marketing a media, doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D. – prezidentka České marketingové společnosti (ČMS) a nezávislá poradkyně pro oblast psychologie trhu, marketingových komunikací a kvalitativního výzkumu trhu, Milan Drozen – ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION, člen AKA, Milan Drozen , Manažer externí komunikace společnosti TESCO Stores ČR za maloobchodní řetězce a Ing. Alexandr Stojčev – společnost Momentum Czech Republic, nominovaný za Aktivační agentury AKA.

Hodnocení vítězné realizace

Navazuje na aktuální komunikační koncept značky, spojení se známou osobností vzbudí pozornost. Celkově elegantní, působivé,“ zhodnotila vítěznou realizaci Jirka Vysekalová, prezidentka České marketingové společnosti.

Pěkné provedení, jen si nejsem jistý samotným nasvícením celé prezentace,“ upozorňuje Václav Koukolíček ze společnosti TESCO Stores ČR.

Bylo by to zajímavé a jistě i funkční nebýt jedné maličkosti, kterou je postižena většina této planety…,“ zamýšlí se nad vítěznou realizací Alexandr Stojčev ze společnosti Momentum Czech Republic. „Doufám, že premiéra bude alespoň na podzim.“

Rozhodně nejvýstižnější claim pro měsíc březen,“ říká Milan Drozen, ředitel skupiny reklamních agentur CZECH PROMOTION. „Když bych toto potkal v prodejně, tak rozhodně hned kupuji alespoň karton…“

Hodnocení všech březnových realizací

Vítězem měsíce se pro mě jednoznačně stává Heineken…,“ uvádí Milan Drozen. Věřím, že claimem „Není čas zemřít“ pobavil spoustu zákazníků a jistě i zvedl prodeje…

Celkově mně připadala úroveň realizací „slabší“, málo nápaditá, nevybočující z průměru. Nejvýraznější byla komunikace Heineken navazující na celkový koncept marketingové komunikace značky, který má potenciál zaujmout i spojením se známou osobností,“ vyjádřila se k březnovým realizacím Jitka Vysekalová.

Za nejzajímavější na březnových realizacích považuji skutečnost, že i tento segment byl ovlivněn koronavirovou krizí, když Heineken využil motivu z nového filmu Jamese Bonda – Není čas zemřít, jehož premiéra ale byla nakonec z dubna přesunuta až na listopad. Tomu se říká smůla!“ uvádí Petr Majerik. „Z přihlášených kampaní pro výraznou grafiku a dobrou práci s barvami nejlépe hodnotím realizaci pro Coca Cola Zero.

Nebýt Heinekenu, tak je patrné, že se v březnu s dobrými realizacemi skutečně šetřilo,“ hodnotí všechny realizace Václav Koukolíček. „Velmi slabý měsíc – žádná kreativita, nic co by stálo za povšimnutí, tak snad bude duben lepší.“

Rozhodování tento měsíc bylo složitější než obvykle,uvádí Alexandr Stojčev. Všechny kampaně vznikaly ještě v „normální době“. Na obchodech se ale objevily v době, která zcela změnila náladu a chování spotřebitelů. Z pohledu paniky zejména v druhé půlce března se některá sdělení míjí s uvažováním cílové skupiny či mohou na někoho působit nepatřičně. Je škoda, že nikdo nestihl na situaci zareagovat a prohloubit vztahy se spotřebiteli. Z tohoto pohledu jsem velmi zvědavý na dubnové kampaně. Ocenění měsíce března by mělo patřit spotřebitelům, jejich životní odvaze a pokoře vůči nařízením, která se nás všech dotýkají každý den..“

Všechny hodnocené realizace jsou opět k dispozici na portálu v sekci Soutěžní POS realizace v ČR.

O odborném portálu Mistoprodeje.cz

Portál Mistoprodeje.cz se zaměřuje na zvýšení informovanosti, povědomí a zájmu o obor marketing v místě prodeje. Je určen zadavatelům reklamy, odborným médiím a asociacím, mediálním a kreativním agenturám, výrobcům a realizátorům reklamy v místě prodeje a také zaměstnancům, studentům a podnikatelům v oboru marketing a média.

Hlavními partnery je společnost DAGO. s.r.o. Dalšími partnery jsou společnosti Jansen Display s.r.o., paketo.one, POS Media, KNOWINSTORE s.r.o. a Nielsen Česká republika. Spolupracujícími subjekty jsou asociace POPAI, HL Display, Nielsen Admosphere, Brands&Stories, Sign invention, RetailCon, CZECH PROMOTION a VŠKK.

Kontakt:

Ing. Miroslav Oupic

Šéfredaktor portálu

Email: oupic@mistoprodeje.cz