Staň se americkým Irem a ochutnej Tullamore D.E.W.

Ve čtyřech amerických městech zve značka Tullamore D.E.W. ode dneška všechny, aby se stali Iry. K tomuto účelu vytvořila značka čtyři POP-UP bary „O’Everyone“, které jsou umístěné na newyorském Grand Central Vanderbilt Hall, na Union Union Station v Chicagu a na ‚The Grove a Denver’s Union Station v Los Angeles. Tím začíná ta správná oslava dnešního svátečního dne – Dne svatého Patrika.

Návštěvníci si budou moci v těchto barech vytvořit vlastní trička se svým novým irským příjmením na zádech a když zadají toto své přijmení do iPadu, bude promítáno na fasádě baru. Během akce budou hosté vyzváni, aby ochutnali ty nejlepší irské nabídky whisky od Tullamore D.E.W.

Tyto POP-UP bary O’Everyone, který byly poprvé spuštěny v loňském roce, staví na kampani značky s názvem„Beauty of the Blend”, říká manažer značky Conor Neville.

Ambientní reklama vytvořila americká reklamní agentura Red Tettemer, USA pro Tullamore Dew, v kategorii: Alkoholické nápoje.

Zdroj a foto: adsoftheworld.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010