Zavření škol opět nažene Čechy do obchodů

Nové informace ohledně zavření škol s největší pravděpodobností opět skokově zvednou poptávku po online nákupech. Košík očekává dvojnásobný až trojnásobný růst. Jarní scénář, kdy e-shopy nedokázaly některé zákazníky obsloužit, se však opakovat nebude. Zájem Košík.cz očekává především o trvanlivé potraviny a čerstvě zachlazená hotová jídla, která budou v domácnostech nahrazovat školní kuchyně. I z toho důvodu opět snižuje jejich cenu. Kamkoli po republice nově přiveze 12 000 produktů.

Zatímco na jaře prudký růst zákazníků přinesl e-shopům problémy, tentokrát jsou na něj připraveny. Jejich kapacitu je od jarních měsíců díky reorganizacím skladů i posílenému zásobování výrazně vyšší. Nárůst zároveň nepřichází neočekáván – počet zákazníků se ostatně zvyšuje setrvale od začátku září. Například Košík.cz v současné době opět odbavuje výrazně více nákupů, než v nejfrekventovanějším období loňského roku.

Podzimní a jarní situace se nedá srovnávat. Zatímco na jaře nás zájem zákazníků zasáhl nepřipravené, dnes jsme výrazně klidnější. Zásobování, organizace skladu i řidiči fungují a stále ještě máme kam růst. Může se stát, že v některých lokalitách přestanou být pro velký zájem dostupné závozové termíny na den objednání, ale neměla by hrozit situace, že u nás zákazník nenakoupí vůbec,” zmiňuje Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Podle Jeřábka se zatěžkávací zkouškou stane již tento víkend. Konec pracovního týdne a sobotní ráno jsou tradičně největší nákupní špičky. Jeřábek dále prosí zákazníky, aby respektovali pravidla pro předávky nákupů. Košík.cz dává na výběr převzetí s rouškou nebo možnost předání bez kontaktu s kurýrem.

Košík očekává, že se již příští týden skokově zvedne zájem o čerstvě zachlazená hotová jídla. Ty je možné na e-shopu nově koupit spolu s ostatním nákupem. Na jejich výrobě spolupracuje kromě sítě šéfkuchařů například s restauracemi Kolkovna. Jídlo je zachlazeno šokově, díky čemuž v lednici vydrží několik dní čerstvé. U tří hlavních jídel a dvou polévek pak sníží jejich cenu.

Na základě našeho výzkumu víme, že na hotová jídla od Košíku se na jaře kromě seniorů nejvíce spoléhaly rodiny s dětmi, kterým pomáhaly zvládnout zavřené školní jídelny. Proto jsme se rozhodli opět snížit cenu porce tak, aby si je co nejvíce rodin mohlo dovolit nakupovat pravidelně,” vysvětluje Jeřábek.

Košík zároveň rozšířil počet položek, které je možné objednávat kamkoli po republice. Původních 1700 rozšířil na 12 000 včetně specializované nabídky. Potraviny je schopen doručit do druhého dne, nad 1200 korun je doprava zdarma.

Zdroj a foto: Košík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010