Za nákupy v BILLE můžete pořídit vánoční dárky od Tescomy či z věrnostní kampaně Disney

Společnost BILLA se letos rozhodla zákazníkům předvánoční čas maximálně zpříjemnit a nabízí ve svých kampaních zboží vhodné jako dárek k Mikuláši či pod stromeček.

Opět po roce, pro velký úspěch, připravila BILLA členům svého věrnostního programu kampaň ve spolupráci se značkou Tescoma. V období od 27. 10. do 31. 12. 2021 nabízí členům BILLA Bonus clubu sérii nádobí a potřeb pro domácnost.

V prodejnách obchodního řetězce mají zároveň zákazníci možnost získat za nálepky předměty pro zdravé svačiny z kampaně Disney, obohacené od 16. listopadu o plyšáky Mickey a Minnie.

„Už v minulém roce se věrnostní kampaň pro členy BILLA Bonus clubu se zbožím Tescoma stala velice populární, protože zákazníci nádobí nakupovali často jako dárky pod stromeček. Proto jsme se letos rozhodli spolupráci zopakovat a připravili jsme zákazníkům novou a širší nabídku potřeb do domácnosti,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace BILLA ČR.

Za body na kartě a doplatek v rozmezí od 119,90 Kč do 2 699,90 Kč si mohou zákazníci už od října pořídit hrnce z řady President Stone, pánvičky či kontaktní gril z řady President, a jiné drobné kuchyňské vybavení.

Zdroj a foto: REWE