Wolt snižuje minimální výši objednávky a zvyšuje odměny pro zákazníky

712 zobrazení

Finský technologický start-up na doručování jídla působí v České republice přes dva roky a za poslední rok téměř ztrojnásobil počet restaurací, se kterými spolupracuje. V současné době tak můžete vybírat jídla z více než 1200 restaurací nacházejících se v Praze, Brně, Ostravě a Olomouci.

V reakci na současnou situaci Wolt snížil minimální výši objednávky na 140 korun a zároveň zvýšil odměnu u promo kódů pro své zákazníky.

Aktuální změna se týká především minimální výše objednávky, kterou Wolt snížil ze 180 na 140 korun. „Tímto krokem se snažíme vyjít vstříc restauracím i zákazníkům především kvůli dostupnějšímu rozvozu poledních menu, které se těší velké oblibě, ale také snídaní, jejichž rozšíření intenzivně plánujeme,“ prozrazuje Jan Foret, šéf českého Woltu. Společnost již před nedávnem zavedla balík podpory, kde mimo jiné snížila ceny doručení v Praze a Brně o 20–30 %, spustila možnosti spropitného pro restaurace, a prodloužila doručovací okruh od restaurace k zákazníkovi na 6 km. V případě objednávek, které si zákazník vyzvedne na místě, navíc platí až do konce roku 0% provize.

Wolt zároveň zvýšil hodnotu odměny uživatelských promo kódů, a zákazník tak nově získá až 150 Kč slevu, kdy místo původních tří základních doručení zdarma obdrží 3 x 50 Kč v kreditech. Sdílený promo kód může využít nový uživatel Woltu na první tři objednávky s doručením kurýrem. „V rámci České republiky navazujeme na snahu o co největší dostupnost služby pro uživatele a s tím související nárůst objednávek, který mimo jiné vede k růstu příjmů partnerských restaurací,” popisuje Jan Foret, a dodává: „právě aktivní marketingová podpora je jednou z největších přidaných hodnot, neboť restauracím přináší i nové zákazníky, kteří by do nich jinak nezavítali.”

Zdroj a foto: Wolt