Košík spouští množstevní slevu u tisícovek produktů

Online supermarket Košík.cz připravil před Vánoci pro své zákazníky další důležitou novinku, která výrazným způsobem zpříjemní vánoční nakupování. U dvou tisíc produktů je nyní možné využít takzvanou množstevní slevu, která snižuje cenu kusu přímo úměrně nakoupenému množství. Do budoucna by mohly množstevní slevy pokrýt až třetinu všech položek. Spolu se zavedením vánočního sortimentu a posílením logistiky je Košík.cz plně připraven na nápor svátečních nákupů.

Zákazníci nyní mohou zvýhodněně nakupovat více než 2 000 produktů, které jsou označené červenou značkou “kupte více za méně“. Při vložení více kusů do košíku se cena v závislosti na typu vybraných produktů výrazně snižuje, a to až o třetinu. Množstevní slevy mohou využívat nejen zákazníci z hlavních závozových oblastí, ale také ti, kteří si objednávají rozvoz zásob kamkoli do Česka.

Mezi vybranými produkty se nachází zcela základní potraviny, jako například máslo, mouka, jogurty, uzeniny, ale také například vína a destiláty nebo hygienické potřeby a drogistické zboží. Jejich výběr podléhal pečlivému zkoumání zákaznických preferencí. Ve většině případů se tak jedná o jedny z nejvíce prodávaných produktů, část tvoří také položky v rámci sezónního vánočního sortimentu.

Snažili jsme se vybrat ty nejsmysluplnější produkty, a to i s ohledem na blížící se svátky, kdy se nákupy samozřejmě výrazným způsobem zvětšují. I díky tomu, že nákup rozvezeme kamkoli do celého Česka, chceme být jedním z nejvýhodnějších supermarketů pro nákup potravin a zásob ve velkém. Množstevní slevy bychom postupně rádi rozšířili na mnohem větší část portfolia, dovedu si představit, že by v budoucnu mohly pokrývat celou třetinu všech nabízených položek, včetně například našich čerstvě zachlazených hotových jídel,” uvádí Tomáš Jeřábek, CEO Košík.cz.

Spolu s novinkou na Košíku odstartovala také hlavní vánoční kampaň, za kterou stojí známá foodbloggerka Kitchenette. V nabídce přibyly stovky položek z ryze vánočního sortimentu, Košík také připravil vlastní koncept online vánočních trhů. Zároveň došlo k naskladnění vánočních zásob a posílení vánoční logistiky. Zájem o online nákupy by totiž tyto svátky mohl být skoro trojnásobně vyšší než loni.

Zdroj a foto: Košík.cz