Vocílka získává titul Nejdůvěryhodnější značka roku 2020

Vocílka je nejúspěšnější a ryze česká privátní značka společnosti BILLA. Vznikla v dubnu 2011 a za devět let existence stále sílí. Úspěšnost dokazuje nejnovější ocenění v soutěži Důvěryhodná značka, a to titul Nejdůvěryhodnější značka, díky kterému se stává lídrem a nejdůvěryhodnější značkou v kategorii masa a uzenin mezi spotřebiteli. Vyhlášení prestižní národní soutěže a předání ocenění proběhlo dnes, 5. listopadu 2020.

Oceněním Nejdůvěryhodnější značka 2020 získává Vocílka prvenství v masném sektoru a nechává tak za sebou ostatní brandové značky, dlouhodobé jedničky z předchozích ročníků soutěže. Na nové ocenění jsme velmi hrdí. Značka Vocílka si už při založení v roce 2011 stanovila jasný cíl – navázat na tradici našich předků, zpracovávat maso ze špičkových českých chovů a za příznivou cenu zaručit zákazníkovi stoprocentní kvalitu,“ říká generální ředitel společnosti BILLA Jaroslaw Szczypka. „Jsme pyšní na to, že se nám daří plnit závazky a nabízet zákazníkům jen to nejlepší. Ocenění si velmi vážíme,“ dodal Jaroslaw Szczypka.

Titul Nejdůvěryhodnější značka vychází z marketingového programu společnosti Atoz Marketing Service, který už pět let pořádá nezávislý marketingový průzkum napříč celou Českou republikou a odděleně také na Slovensku. Za nejdůvěryhodnější značku označila Vocílku porota složená ze čtyř tisíc nezávislých respondentů. V každé kategorii zvítězí pouze jedna nejdůvěryhodnější značka, která získá nejvíce hlasů.

Zdroj a foto: REWE