V nové soutěži KFC mohou zákazníci proměnit bezedný nápoj v jednu z 668 výher

KFC, oblíbený řetězec restaurací s rychlou obsluhou, přišel ve spolupráci s Pepsi s lákavou zákaznickou soutěží. Každý, kdo si mezi 13. zářím a 7. listopadem koupí v některé z českých restaurací KFC bezedný kelímek (samostatně či jako součást combo meals), může soutěžit o MacBooky Air, IPady, sluchátka a další z celkem 668 hodnotných cen. Stačí, aby na soutěžním webu, zadal speciální kód, který se skládá z kombinace čísla účtenky a času a data nákupu.

 

„Podobné soutěže jsou u zákazníků velmi oblíbené a fungují jako motivace k nákupu. V tuto chvíli se do soutěže přihlásilo 4x více soutěžících, než je u podobných soutěží běžné. Myslím, že tím lákadlem jsou letošní velmi pěkné ceny,“ doplňuje Libor Hubík, prezident značky KFC pro Česko, Rakousko a Německo.

Rozdělují se denní, týdenní a dvoutýdenní ceny. Každý den se rozdávají jedny sluchátka, pět dárkový poukazů do KFC v hodnotě 500 Kč a pět poukazů v hodnotě 1000 Kč. Týdně KFC rozdává pět iPadů a každých 14 dní třikrát MacBook Air. Celkem tedy KFC rozdělí 280 kupónů v hodnotě 500 Kč, 280 kupónů v hodnotě 1000 Kč, 56 kusů sluchátek, 40 iPadů a 12 MacBooků.

Soutěž je promována v rámci inzertní podpory v tištěném deníku Metro a na Evropě 2.

Zdroj a foto: AmRest Holdings