Online vystoupení Lady Gaga si díky spolupráci s Westfield užily miliony fanoušků po celém světě

Fanoušci ve Westfield Chodov sledovali online vystoupení s písněmi z nového alba Lady Gaga a Tonyho Bennetta Love For Sale v komorní atmosféře fanzóny přímo na střeše centraFanoušci ve Westfield Chodov sledovali online vystoupení s písněmi z nového alba Lady Gaga a Tonyho Bennetta Love For Sale v komorní atmosféře fanzóny přímo na střeše centra.

Dvanáctinásobná držitelka cen Grammy a prestižního filmového ocenění Oscar Lady Gaga ve čtvrtek večer ohromila miliony fanoušků hodinovým celosvětově streamovaným vystoupením u příležitosti vydání nového alba jazzových duetů s Tony Bennettem Love For Sale. Jedinečné online vystoupení Lady Gaga připravila ve spolupráci s přední světovou retailovou značkou Westfield.

Fanoušci ve Spojených státech, Velké Británii a Evropě měli možnost zhlédnout ukázku z očekávaného jazzového alba ještě před jeho oficiálním uvedením na trh 1. října – a to jak online, tak v některé z jednadvaceti fanzón v centrech Westfield po celém světě. Přímo v pražském Westfield Chodov se k nim připojilo 400 fanoušků.

Lady Gaga zahájila vystoupení skladbou Luck Be A Lady, a ve výrazných šatech zdobených peřím a korálky, které navrhla její sestra Natali Germanotta, zosobňovala styl a eleganci spojenou se světem jazzu. S pětičlennou jazzovou kapelou, která ji doprovázela, předvedla hudební ikona několik nových skladeb z očekávaného alba, včetně Night And Day, Let’s Do It a Fly Me To The Moon. Zpěvačka předvedla také sólové verze některých svých největších hitů – Poker Face a Born This Way.

Po přestávce vystoupila Lady Gaga na pódiu vyzařujícím půvab Hollywoodu v dalším outfitu vytvořeném její sestrou – v klasických dlouhých šatech z černého sametu. Její brilantní, energické podání písně New York, New York zaznělo na úplný závěr vystoupení, při kterém tančili a zpívali fanoušci na propojených večírcích ve velkoměstech celého světa – v Londýně, Los Angeles, Paříži, Barceloně, Stockholmu, Vídni, Praze nebo ve Varšavě.

Fanzóny v centrech Westfield, včetně šesti nově brandovaných center v Evropě, hostily celkem téměř 9 000 fanoušků v prostředí komorních pop-up jazzových stage inspirovaných novým albem. Tisíce fanoušků se mezitím mohly spojit online díky funkci Watch Together, kde si milovníci Lady Gaga vytvořili vlastní soukromé místnosti a sledovali vystoupení s přáteli.

Pro fanoušky, kteří se nemohli ve čtvrtek 30. září připojit, bude záznam celého online vystoupení k dispozici na webových stránkách po dobu dvou týdnů do čtvrtku 14. října.

„Naším cílem bylo propojit fanoušky Lady Gaga a naše zákazníky, abychom mohli – ať už fyzicky nebo virtuálně – společně sdílet jedinečné zážitky v rámci celosvětové sítě Westfield. Obrovský dík patří Lady Gaga za to, že svým fanouškům ze sebe dává vždy to nejlepší. Partnerství s touto hudební ikonou umožnilo jejím fanouškům i zákazníkům Westfield z celého světa setkat se a oslavit její nové album s Tony Bennettem Love For Sale prostřednictvím úžasného 360° zážitku. Podobná partnerství chceme přinášet i nadále, protože světové značky i umělci nadále zvyšují laťku, aby zákazníkům poskytli ty nejnovější a nejlepší zážitky,“ vysvětluje Petra Valentová, marketingová manažerka Westfield Chodov.

„Osobně je pro mě velmi důležité, že jsem po tak dlouhé době zase mohla vystoupit před svými fanoušky. S podporou Westfield se nám podařilo připravit pro všechny krásný jazzový zážitek. Jazzová hudba je totiž podle mě ten nejkrásnější žánr, který může hudební scéna v USA nabídnout. Sledovat, zpívat, poslouchat a užívat si jazzový koncert společně s mými fanoušky – to je víc, než jsem doufala. Jsem neuvěřitelně vděčná všem, kteří u toho ve čtvrtek byli s námi,“ dodala k vystoupení zpěvačka Lady Gaga.

Zdroj a foto: Westfield

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010