Tesco opět podpořilo dobročinné projekty ve vašem okolí

Zákazníci opět rozhodli o výši finanční podpory pro veřejně prospěšné projekty, které se nyní budou realizovat v blízkosti prodejen Tesco. Na výběr měli z 270 projektů ze všech koutů republiky, které se přihlásily do grantového programu Vy rozhodujete, my pomáháme“. Každý vítězný projekt získá prostřednictvím Nadačního fondu Tesco finanční příspěvek ve výši 30 000 korun, projekty na druhém místě 16 000 korun a na třetím místě pak organizace obdrží 10 000 korun. Celkem Tesco rozdělí více než 5 milionů korun.

Program byl poprvé spuštěn v roce 2016 za účelem podpory veřejně prospěšných projektů neziskových a příspěvkových organizací po celé republice. Cílem programu je zlepšovat kvalitu života a udržitelný rozvoj skrze aktivity lokálních komunit v blízkosti prodejen Tesco. Do 9. kola programu se přihlásilo úctyhodných 613 projektů. Na základě hodnocení odborného garanta Nadace rozvoje občanské společnosti postoupilo do zákaznického hlasování 270 nejlepších z nich. Ty bojovaly o přízeň zákazníků v 90 regionech v období od 14. června do 11. července 2021. Nejvíce zákaznických hlasů – 30 646, získala organizace Klub nemocných cystickou fibrózou, z.s. za svůj projekt ANTIVIROVÉ ŠÁTKY PRO „SLANÉ“ DĚTI“. Žeton pro jeden z nominovaných projektů vhodilo neskutečných 1 974 421 zákazníků v ČR.

Chtěla bych poděkovat všem zákazníkům, kteří se s námi podílejí na pozitivní změně okolního prostředí. Grantový program je v rámci střední Evropy nesmírně populární a stále tu představuje největší grantovou výzvou svého druhu. Za 9 kol programu Tesco podpořilo v České republice 1890 organizací částkou 38 700 000 Kč. Do hlasování se zapojilo 25 milionů zákazníků. To je pro nás jasný signál pokračovat v další podpoře místních komunit,“ říká Katarína Navrátilová, generální ředitelka Tesco pro Českou republiku.

Gratulujeme všem vítězům!

Terapie a zážitkové akce pro nemocné, zdravotní pomůcky, vybavení pro dětské domovy a domovy pro seniory, sousedské slavnosti, vybudování komunitního centra, potravinové balíčky pro samoživitele a opuštěné seniory, doučování pro děti ze znevýhodněných rodin, podpora obětem domácího násilí, kurzy znakového jazyka. Zákazníci nejvíce ocenily projekty zaměřené na děti, zdravotně znevýhodněné, rodiny nebo sociálně znevýhodněné obyvatele či seniory.

Zdroj a foto: Tesco Stores ČR