Téměř každý pátý Čech by o Vánocích nenavštívil restauraci bez online rezervace

Dva z pěti Čechů preferují o Vánocích návštěvu spíše malých gastronomických podniků pouze v případě, že se mohou předem informovat na jejich webových stránkách. Téměř každý pátý Čech by pak nenavštívil restauraci, aniž by si mohl stůl zarezervovat online. To vyplývá z mezinárodního průzkumu, který letos realizovala společnost METRO Group, vlastník českého velkoobchodního řetězce MAKRO Cash & Carry ČR.

Celkem 40 procent dotázaných Čechů preferuje malé a střední podniky ve chvíli, kdy plánují večeři s rodinou či přáteli v období vánočních svátků. Důležitým kritériem při výběru restaurace ale zůstává možnost rezervace stolu online – téměř každý pátý Čech (17 %) by nešel na vánoční večeři do restaurace, která nenabízí online rezervace. Průzkum také ukazuje na rostoucí oblibu návštěv restaurací o vánočních svátcích.

„Většina restauratérů si uvědomuje nutnost být vidět online, nicméně stále neučinili ty správné kroky k naplnění tohoto zákaznického požadavku. Přitom online rezervační systém umožňuje personálu restaurace věnovat se i jiným činnostem, než je zvedání telefonů a zamlouvání stolů jednotlivým hostům,“ komentuje Pavel Suchánek, Head of Hospitality Digital MAKRO a zakladatel rezervačního systému Restu.

Vytvoření kvalitní online prezentace spolu s rezervačním systémem může být pro většinu malých podnikatelů časově i finančně náročné. Z toho důvodu nabízí MAKRO od letošního roku bezplatnou digitální platformu DISH, která umožňuje majitelům restaurací vytvořit si vlastní webovou prezentaci s rezervačním systémem. Zároveň mohou využít i další digitální nástroje z této platformy, například pro plánování směn, před spuštěním je například také analytika jídelních lístků.  

Zdroj: MAKRO Cash & Carry ČR

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010