Rozsah nákupní horečky při zaznamenání koronaviru

Nákupní horečka se projevila iu českých a slovenská spotřebitelů. I když Slovensko zaznamenalo první potvrzený případ COVID-19 jen dnes, Slováci pozorně sledovali situaci v jiných zemích a hlavně u našich českých sousedů a začali se zásobovat.

Nielsen vytipoval kategorie, které jsou významnější z hlediska tržeb a porovnal vývoj tržeb v minulém (tj 9. týdnu) tohoto roku se stejným obdobím minulého roku a ke srovnání připojujeme i srovnání růstu tržeb během celého roku 2019 vs. 2018.

Např. tržby za mouku vzrostly v ČR 9. týdnu 4x oproti stejnému období minulého roku, extrémně narostly tržby za čisticí prostředky na ruce (bez vody) – 14-krát a trojnásobně i mýdla.

Výzkumná společnost Nielsen nadále sleduje, jak se bude situace vyvíjet jak v ČR, tak v SR.

Zdroj: Nielsen, foto: pixabay.com

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010