Pepsi spustila před Vánoci elfí kampaň

Světoznámá značka colového nápoje Pepsi představila svou vánoční kampaň, ve které opět vystupují modří elfové. Samotný claim kampaně „Pro lepší chuť Vánoc.“ pakodkazuje na poctivou chuť nápoje s pravým cukrem.

Třiceti sekundový televizní spot je nasazený až do konce roku na kanálech skupiny Prima. „Myšlenka kampaně je jednoduchá: díky poctivé chuti Pepsi jsou Vánoce veselejší. Chuť je totiž jedním ze zásadních rozhodovacích faktorů spotřebitele, jak nám ostatně potvrdil i letošní Souboj chuti, ve kterém dali Češi opět přednost Pepsi,“ uvedla Kateřina Komárková, manažerka značky Pepsi pro ČR a SR.

Kampaň běží i v digitálním prostředí formou vizuálů a krátkých videí s vánoční tématikou. S modrými elfy se lidé mohou potkat i v místě prodeje, například samplingem Pepsi plechovek elfími týmy. V obchodech se Pepsi během vánoc představí i ve speciální shrink fólii.

Vizitka kampaně

Timing: 12/2019

Mediální nasazení: TV, in-store, PR, digital

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010