Hanácká vodka dostala kulatou láhev

Zábavu s kamarády, přátelskou atmosféru a vysokou kvalitu zdůrazní nový design láhve Hanácké vodky, která pochází z produkce prostějovské Palírny U Zeleného stromu. Nejstarší evropská palírna tím reaguje na nejnovější trendy na trhu a přibližuje svou vlajkovou vodku současným trendům. Nová láhev se v obchodech objeví v polovině listopadu.

Zákazníci si na první pohled všimnou jejího elegantního kulatého tvaru. „Když jsme se zamýšleli nad tím, jak by měla nová láhev vypadat, ukázal se kulatý tvar jako nejvhodnější, protože je elegantní a vyjadřuje moderní styl života. Zároveň má lahev i díky svému novému tvaru praktické řešení úchopu pro barmany,“ říká Pavel Kadlec, generální ředitel Palírny U Zeleného stromu.

Chtěli jsme se našim spotřebitelům ještě více přiblížit v duchu positioningu značky, tedy aby nový design vyjadřoval zábavu, čistotu, kvalitu, aby byl moderní a hlásil se k českosti,“ vysvětluje Jan Sedláček, brand manager Hanácké vodky.

Hanácká vodka cílí na všechny, kteří se rádi baví a užívají si života. To se promítlo i do podoby vylepšené etikety. „Rozdělili jsme ji na dvě části. Na horní velké etiketě převládá logo a designová kresba. Ta stylově naznačuje dva bavící se lidi, kteří tančí. Spodní malá etiketa odkazuje na českost a místo původu,“ upřesňuje Jan Sedláček.

Ve spodní části láhve pak pozornost zaujme embosované logo Palírny s číslem 1518, které značí rok, kdy se začala historie prostějovské palírny a palírnictví odvíjet. Zdůrazňuje ho moderní, zkosený prolis.

Hanácká vodka, jejíž tváří je známý český zpěvák Matěj Ruppert, patří mezi nejprodávanější vodky u nás. Základ tvoří křišťálově průzračná hlubinná voda z Prostějova a velejemný líh. Její kvality a jedinečné čistoty je dosaženo díky šestinásobné filtraci přes aktivní uhlí a dokonalému výrobnímu procesu.

Zdroj a foto: Palírna U Zeleného stromu