GLAMI spouští novou televizní kampaň a upozorňuje na unikátní novinky ve vyhledávání

462 zobrazení

GLAMI spustilo televizní kampaň, ve které upozorňuje na nové vyhledávací funkce. Uživatelům tak umožní efektivněji a více intuitivně filtrovat tisíce módních produktů v partnerských e-shopech, které na GLAMI najdou. Kampaň je rozdělena na tři různé spoty popisující nové i již zažité způsoby, jak vyhledávat produkty dle obrázků a fotografií, dle materiálů a dle základních parametrů. Kampaň běží na kanálech skupiny NOVA, YouTube a na sociálních sítích.

Vyhledávač módy GLAMI spustil novou televizní kampaň, v rámci které byly vytvořeny tři rozdílné verze. Jednotlivé spoty představují a popisují nové vyhledávací funkce, které GLAMI postupně spouští a zároveň vzkazuje, že je tu pro všechny, co nakupují zodpovědně, chtějí být šik nebo hledají jednoduché a praktické kousky. 

Tvůrci kampaně si pohráli s jednotlivými tématy a v každé verzi spotu představují jedno z nich. Ať už je to vyhledávací funkce podle obrázků a fotek, vyhledávání podle vybraného materiálů a vyhledávání podle specifických parametrů. V každém spotu vystupuje osoba, která vysvětluje, jaký kus oděvu si aktuálně přeje koupit a jak ho na GLAMI nejrychleji vyhledá. Může to být bílé tričko, které uživatel najde díky personalizaci vyhledávání. Trendy módní kousek, který uživatel viděl v časopise a najde ho prostřednictvím funkce vyhledávání dle obrázků nebo produkt udržitelné módy, jež se dá jednoduše vyhledat funkcí vyhledávání podle materiálu.

„Vytvořili jsme televizní kampaň, která jasně demonstruje možnosti našich nových vyhledávacích služeb. Kampaň jsme rozpracovali do třech různých spotů a každý je zaměřený na jednotlivou funkci. Ty názorně vyjadřují jejich uživatelský přínos ve vyhledávání v široké škále produktů, které jsou na GLAMI k dispozici,“ vysvětluje Hana Zachová, Brand Manager GLAMI. 

Idea aktuální kampaně se významně liší od předchozích, které na sebe vzájemně navazovali a měli za cíl změnit vnímání toho, že GLAMI není módní e-shop, za který byl často zaměňován. Nová kampaň je snadno zapamatovatelná, dynamická a její cíl je soustředit se výhradně na nové vyhledávací funkce, na to, jak vyhledávač funguje a co svým uživatelům přináší.  

Zdroj a foto: GLAMI

RELATED ITEMS