DAGO přenáší magickou sílu minerální vody Kláštorná Kalcia do obchodů
Ve vybraných hypermarketech Tesco mohou nakupující zavítat do světa přírodní minerální vody Kláštorná Kalcia, ve kterém se spojuje síla přírody s moderním designem. Tento unikátní shop-in-shop představuje značku Kláštorná Kalcia v elegantním a vizuálně poutavém provedení.
Hlavním posláním POP média je vybídnout spotřebitele k doplnění minerálů prostřednictvím nákupu Kláštorné Kalcie, která nabízí spojení vápníku a hořčíku v minerální vodě. Kláštorná Klacia je přírodním a bohatým zdrojem vápníku, který je potřebný pro udržení normálního stavu kostí i činnosti svalů. Vápník je základní stavební prvek všech buněk lidského těla. Obsah druhého význačného prvku, hořčíku, je naprosto klíčový pro správné vstřebávání vápníku, navíc se podílí na správné funkci svalů a nervů a mnoha dalších činností. Proto je vystavení koncipováno tak, aby vyzdvihlo jedinečnost produktu a benefity při jeho konzumaci.
Koncept přináší zákazníkům zážitek, který je přenese do Turčianskej kotliny, domova této mimořádné minerální vody. Dynamický design nabízí tvary inspirované přírodními prameny, evokuje sílu minerálů a čistoty nejenom vody, ale i přírody, ze které pramení. Světelné verze kartonového vystavení pak násobí vizibilitu, a to především prostřednictvím otočného středového loga, které podtrhuje výjimečnost produktu, a zároveň odkazuje na bohatou historii značky. Finálním výsledkem je speciální in-store realizace, která prezentuje Kláštornou Kalcia nejen jako minerální vodu, ale jako symbol zdravého životního stylu.