Coca-Cola zve kampaní Spolu chutná nejlépe na společně strávené chvíle při dobrém jídle a pití přímo u vás doma

Coca-Cola zahajuje svoji novou kampaň s názvem Spolu chutná nejlépe i v Česku. Její hlavní myšlenkou je najít si cestu k radosti prostřednictvím společně strávených chvil s našimi blízkými. A právě tyto chvilky doma a s rodinou si umět ozvláštnit a užít – jak jinak než dobrým jídlem a pitím. V rámci kampaně Spolu chutná nejlépe je na našem trhu plánováno hned několik marketingových aktivit – globální TV spot, jež odkazuje ke světovým chutím, času strávenému s rodinou a k myšlence, že vše chutná lépe společně. Kampaň dále přináší livestream cooking s influencery – kuchařským mágem Markem Pavalou a zpěvačkou Máriou Čírovou, spotřebitelskou soutěž o kuchyňské potřeby Potten&Pannen nebo online spolupráci s e-shopem Košík.cz.

Letošní kampaň je postavena nejen na skvělé chuti nejslavnějšího nápoje na světě, ale především na myšlence, že radostné chvíle a skvělé věci si můžeme vychutnat právě doma se svou rodinou. Domácnost je totiž místem, kam se v posledním roce přeneslo ochutnávání nových pokrmů a společné sdílení nejrůznějších příjemných zážitků,“ popisuje Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR. „Z průzkumu mezi českými spotřebiteli víme, že lidé si perlivý nápoj Coca-Cola často vychutnávají právě doma a 72,4 % respondentů uvedlo, že jej preferují před jiným colovým nápojem. I z tohoto důvodu je letošní kampaň Spolu chutná nejlépe jiná a klade důraz na čas strávený doma,“ doplňuje Veronika Němcová.

Tradiční kampaň Spolu chutná nejlépe v Česku a na Slovensku běží už po druhé. I loňský ročník doprovázela řada zajímavých a úspěšných aktivit – byla to například soutěž o kuchyňské spotřebiče SMEG, které se zúčastnilo více než 52 000 soutěžících, nebo zábavná televizní show o vaření Společně s chutí, kterou provázel Marek Pavala společně se slovenskou herečkou a komičkou Lujzou Garajovou-Schramekovou.

Aktuální situace a zkušenosti z minulého roku nás podnítili k tomu hledat nové příležitosti a možnosti spojení skvělého jídla a nápoje Coca-Cola. Chtěli jsme zachovat velmi úspěšný formát vaření a spolupráci s influencery, a zároveň přinést milovníkům dobrého jídla skutečný zážitek, který mohou sdílet se svými nejbližšími. Speciálně pro letošní rok vznikl proto nový formát, díky kterému přeneseme zajímavé recepty přímo do domácností prostřednictvím livestreamů na Instagramu, ve kterých budeme vařit společně v reálném čase. Do projektu je zapojen i online supermarket Košík.cz, kde si lidé mohou snadno nakoupit všechny suroviny na recept, který se bude v rámci livestreamu vařit,“ vysvětluje Kateřina Třísková, brand manažerka značky Coca-Cola.

Livestream cooking aneb Kuchyně bez hranic

Zažijte jedinečný zážitek přímo ve vaší kuchyni, a to díky sérii livestreamů o vaření, ke kterým společnost Coca-Cola přizvala ambasadory Marka Pavalu, českého kreativního kuchaře a finalistu soutěže MasterChef 2012, a Máriu Čírovou, slovenskou zpěvačku a skladatelku. Sejdou se o třech

sobotách v únoru a březnu a v pohodlí domova budou připravovat zajímavé recepty světových chutí, které doma zvládnete připravit společně s nimi.

První, zhruba hodinový, livestream proběhne už tuto sobotu 20. února 2021 od 18 hodin. Všechny informace a odkaz na stream najdete na Instagramu Coca-Cola Česko a Slovensko. Další pak budou následovat 6. března a 20. března 2021.

Soutěž o kuchyňské potřeby a školu vaření

Součástí kampaně je i spotřebitelská soutěž o světové kuchyňské potřeby Potten&Pannen. Soutěž probíhá na webových stránkách společnosti Coca-Cola a zapojit se do ní může každý, kdo zakoupí soutěžní balení Coca-Cola. Každý den bude vyhlášen jeden výherce kvalitního kuchyňského nádobí. Hlavní výhrou je pak slavný kurz vaření s Markem Pavalou v jeho kempu Fuego.

Zdroj a foto: Coca-Cola

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010