Božkov letos znovu obhájil titul „Nejdůvěryhodnější značka“

Výsledky letošního ročníku programu Důvěryhodné značky potvrdily oblíbenost českých značek mezi spotřebiteli. V kategorii alkohol již popáté obsadila první příčku tradiční česká značka Božkov.

Vážíme si toho, že do nás spotřebitelé i nadále vkládají svou důvěru. Ocenění je pro nás důkazem úspěšné práce, ale zároveň i závazkem, abychom i v dalších letech nabízeli skvělé produkty jako doposud,“ komentuje Michal Jakl, Group Brand Manager značky Božkov.

Podle mnoha českých i světových rozsáhlých průzkumů bylo zjištěno, že důvěryhodnost značky hraje při nakupování jednu z nejdůležitějších rolí. To byl také důvod, proč společnost Atoz Marketing Services spustila před několika lety rozsáhlý každoroční spotřebitelský nezávislý průzkum „Důvěryhodné značky“, na základě kterého jsou vybírány a oceňovány nejdůvěryhodnější značky, výrobky a služby. „Jsme moc rádi, že jsme titul Nejdůvěryhodnější značky i po několikáté obhájili a za to bych chtěl tímto našim spotřebitelům poděkovat,“ dodává Michal Jakl.

Výsledky programu jsou sestaveny na základě zářijového průzkumu, který provedla agentura Nielsen a dotazovala se v něm celkem 4 000 respondentů, kteří tvořili dostatečně reprezentativní vzorek českých spotřebitelů. Dotazovaní hodnotili celkem přes 600 značek v 65 kategoriích. Oproti minulému ročníku došlo k výraznému navýšení počtu kategorií. Výhercům je pak propůjčen titul „Nejdůvěryhodnější značka“, který mohou po dobu jednoho roku užívat. Letos se v České republice konal již 6. ročník.

Zdroj: STOCK Plzeň-Božkov, foto: STOCK Plzeň-Božkov, Atoz Marketing Services

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010