BILLA získala ocenění za podporu lokálních a tuzemských produktů

277 zobrazení

Ve čtvrtek 21. listopadu získala společnosti BILLA mimořádné ocenění za dlouhodobý proaktivní přístup k zajištění nabídky lokálních a tuzemských produktů pro zákazníky. Ocenění převzal generální ředitel BILLA ČR Jaroslaw Szczypka z rukou ministra zemědělství Miroslava Tomana během Slavnostního setkání výrobců kvalitních potravin konaného v paláci Žofín.

Pro společnost BILLA je to velká čest, protože v podpoře českých producentů jsme dlouhodobě aktivní. Získání ocenění nás utvrzuje v tom, že jdeme správnou cestou. Mohu přislíbit, že v započatých aktivitách budeme usilovně pokračovat,“ uvedl během svého děkovného proslovu Jaroslaw Szczypka. „V roce 2011 jsme na trh uvedli privátní značky Česká farma a Vocílka, v jejichž portfoliu naleznou zákazníci ovoce a zeleninu a maso výhradně z ČR. V 2015 jsme spustili unikátní projekt BILLA Regionálně. Klíčoví pro tyto projekty jsou naši partneři. Jen v rámci Regionálního pultu jich máme více než 200 a v našem speciálním regálu dostávají prostor pro prezentaci více než 640 výrobků. Této spolupráce si velmi vážíme a já jim chci touto cestou poděkovat a přislíbit, že v jejich podpoře nepolevíme,“ dodal Jaroslaw Szczypka.

Jaroslaw Szczypka, CEO BILLA

Podpora tuzemských dodavatelů dostává prostor v rámci privátních značek, jichž má BILLA ve své nabídce celkem 11. U těchto značek se klade důraz na kvalitu, která je podrobně kontrolována, a tak zákazníci vždy obdrží ty nejkvalitnější produkty. I proto se privátní značky BILLA těší velké oblibě. Mezi ryze české patří například značka Vocílka, pod kterou mohou zákazníci zakoupit maso výhradně českého původu. Nejpozději od 1. kvartálu příštího roku plánuje BILLA pod touto značkou prodávat i uzeniny a masné výrobky z masa pocházejícího z českých chovů. Další velmi úspěšnou značkou je Česká farma, která nabízí ovoce a zeleninu od českých pěstitelů.  

Jelikož jedním z hlavních cílů BILLA je vyhovět přáním a potřebám svých zákazníků, usiluje i nadále o rozšíření nabízeného portfolia a přidání co nejvíce tuzemských produktů.

Zdroj a foto: REWE