Bageterie Boulevard reaguje novou kampaní na smršť ze sociálních sítí

870 zobrazení

Bageterie Boulevard v reakci na záplavu mnohdy až nenávistných komentářů na sociálních sítích směrem k bagetě Pavlíny Lubojatzky zařadila do své nabídky speciální ledový čaj s příchutí Extra Sour&Bitter, který je určen (nejen) pro všechny „zahořklé a vykyslé“. Bageterie tímto vyzývá ty, kteří nejsou spokojeni s Pavlíniným vítězstvím, aby přišli zchladit svoje emoce a dali šanci Vítězné bagetě, k níž si mohou koupit právě limitovanou edici ice tea za 1 korunu. 

Limitovaná edice hořkokyselého ice tea je součástí kampaně „Hej ty, už žádný hejty!“. Jejím cílem je reagovat s nadsázkou na někdy přehnané emoce, které se vyrojily po vítězství Pavlíny Lubojatzky ve výzvě soutěže MasterChef Česko a uvedení její bagety na pulty Bageterie Boulevard. Samotný ledový čaj je ochucen zázvorem a bitter sirupem z červených pomerančů. Jeho vývoj a uvedení na pulty stihla Bageterie v rekordních 7 dnech. 

Ice tea Extra Sour&Bitter je reakcí na hořkokyselou komunikaci ohledně Vítězné bagety, a to nejen na našem Facebooku. Chtěli bychom pozvat všechny, kteří hejtují, aby se přišli zchladit touto limitovanou edicí ledového čaje, zkusili objektivně zhodnotit chuť bagety a dali jí šanci,“ říká Martina Hájková, marketingová manažerka Bageterie Boulevard.

Zdroj a foto: Bageterie Boulevard