Aplikaci KFC s Objednej&Vyzvedni už aktivně používá přes 200 000 zákazníků

Už více než 200 tisíc aktivních uživatelů má mobilní aplikace KFC CZ se službou Objednej&Vyzvedni řetězce restaurací KFC, která byla spuštěna letos v létě. Možnost objednání prostřednictvím této aplikace ušetřilo zákazníkům restaurací přes 1 500 hodin čekání ve frontách.

Mobilní aplikace KFC CZ pomáhá zákazníkům najít nejbližší pobočku řetězce restaurací, mohou si objednat KFC Rozvoz, podporuje výhodné nabídky v podobě kupónů a především nejčerstvější novinku, službu Objednej&Vyzvedni. Díky této službě si zákazník jednoduše vybere jídlo, zaplatí přes telefon a svou objednávku si v předem určený čas vyzvedne na zvolené pobočce KFC. „Objednej&Vyzvedni našim zákazníkům zpříjemní návštěvu KFC a hlavně ušetří čas,“ říká Libor Hubík, President KFC pro Česko a Rakousko. „Takové řešení objednávek je v našem segmentu a na českém trhu unikátní,“ dodává.

Objednej&Vyzvedni je využívána především v době obědů a večeří, pak i v průběhu pozdních pátečních večerů. Nejvíce objednávek z Objednej&Vyzvedni si zákazníci vyzvedávají na pražských pobočkách I. P. Pavlova, Anděl a Dejvice a v restauraci v Masarykově ulici u brněnského hlavního nádraží. Služba je aktuálně dostupná v 88 restauracích, které jsou vybaveny samoobslužnými kiosky a výdejovým systémem, a postupně bude k dispozici ve všech více než 100 restauracích KFC v České republice.

Služba Objednej&Vyzvedni je dostupná v aplikaci KFC CZ pro smartphony s operačním systémem Android a iOS. Objednávky je možné zaplatit platební kartou nebo prostřednictvím Google Pay a brzy přibude i podpora Apple Pay.

Zdroj a foto: AmRest

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010