Agentura POS Media vytvořila pro KitKat výjimečný Shop in Shop

Udržitelnost je trendem, který nelze ignorovat. Ví to i in-store agentura POS Media, která vytvořila ekologický Shop in Shop pro značku KitKat.

Udržitelnost se v poslední době stala mimořádně důležitým tématem, které se prolíná všemi oblastmi – a tedy samozřejmě i reklamou. Zejména pro segment POS nosičů, jejichž výroba vyžaduje velké množství materiálu, je udržitelnost velkou výzvou. Jednou ze společností, které si zakládají na zodpovědném přístupu k životnímu prostředí, je přední in-store agentura POS Media, která se snaží v co největší míře aplikovat principy udržitelnosti a ekologického myšlení.

Udržitelný neznamená nekvalitní

Tato filozofie se před nedávnem projevila i při vymýšlení a realizaci unikátního Shop in Shopu pro značku KitKat. „Podmínkou klienta bylo použití ekologických materiálů i postupů,“ říká Dana Běloušková, ředitelka agentury POS Media. „Udržitelnost je totiž zároveň stěžejním tématem klientovy aktuální kampaně, na níž měl Shop in Shop odkazovat.“ Podstatou zmíněné kampaně je komunikace 100% udržitelně získávaného kakaa, z něhož se KitKat vyrábí.

„Vymýšlení udržitelného Shop in Shopu pro nás bylo nejen zajímavou výzvou, ale především příležitostí ukázat, že eko nosič rozhodně nemusí být méně kvalitní, nevýrazný nebo méně působivý. To je totiž předsudek, který u části klientů ještě stále přežívá, ale který nemá žádné opodstatnění,“ vysvětluje Dana Běloušková.

Výhradně ekologické materiály

Na výrobu Shop in Shopu tak byly použity pouze materiály s certifikátem FSC – konkrétně vlnitá lepenka a voština. Tisklo se vodou ředitelnými barvami, které jsou zcela bez chemie. A unikátem je speciální podlahová grafika, která neobsahuje PVC.

Vzhledem k obsahu kampaně a komunikačním cílům klienta bylo potřeba, aby byl Shop in Shop nejen vyrobený z ekologických materiálů, ale aby ekologicky působil i na první pohled. Červená barva, která je pro KitKat charakteristická, tak byla zkombinována s designem pytloviny. Ta evokuje pytle, v nichž farmáři kakaové boby převážejí, a zároveň odkazuje na tradici, určitou „rodinnost“ a udržitelný způsob pěstování kakaa.

Výsledný dojem byl ještě podpořen vizuálem stromu a kakaových bobů, které koncept doplňují a podtrhují jeho celkové vyznění.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010