Libor Jordán

4902 zobrazení

Jaké jste měl léto Libore?
Léto jsem strávil jako obvykle. Vzhledem k tomu, že si nemůžeme dovolit zavřít celou firmu na určitou dobu, kolegové se musí v dovolených prostřídat, což pro mne znamená, že v měsících červenec a srpen jsem spíše na firmě a zastupuji kolegy. Já jsem strávil krátkou dovolenou již v červnu v Kanadě při služební cestě a pak jsem v září absolvoval týdenní plavbu na jachtě v Turecku. Takový druh dovolené vřele doporučuji všem , kteří hledají kompromis mezi aktivní a poznávací dovolenou.

Užíváte si svou novou funkci prezidenta POPAI?
Samozřejmě užívám, snažím se přispět k dalšímu rozvoji POPAI prostřednictvím kontaktů především v POPAI Italia, kde se snažíme inspirovat při vymýšlení nových produktů, které by se mohly realizovat v rámci POPAI CENTRAL EUROPE.

Je pro tento post časově náročný, nebo se Vám daří vše skloubit?
Z pohledu času nevidím zásadní problém. Myslím, že jsem našli rozumný kompromis při plánování termínů schůzek rady v rámci jiných akcí POPAI, výstav či veletrhů a tak se dá skloubit více aktivit v jeden den i když jsme v radě z různých koutů ČR.

Co se událo v Dekoru za první půlrok 2011?
První půl rok byl nad očekávání velmi úspěšný, získali jsem několik nových zajímavých zákazníků a zároveň jsem realizovali velké evropské projekty. Intenzivně jsem pracovali také na vývoji dvou nových technologiích, které v nejbližší době budeme prezentovat na evropském trhu.

Chystáte nějaké zajímavé projekty?
Jak jsem zmínil, pracujeme nových technologiích velmi zajímavých pro instore komunikační projekty, které budou na evropském trhu novinkami.

Blíží se POPAI Awards, budete přihlašovat některou z Vašich instore realizací?
Každoročně se soutěže účastníme a bereme to již jako profesní čest prezentovat naše projekty na nejdůležitější akci v ČR věnované instore komunikaci.

Jaký POS materiál, který Vám ve firmě „prošel rukama“ byl pro Vás osobně nejzajímavější?
Je těžké jednoznačně odpovědět. Objevují se neustále nové technologie přicházející i z jiných oborů a dobře využitelné v instoru. Určitě rád vzpomínám na zajímavý projekt pro italského zákazníka firmu H3G, kdy jsme jeho 200 prodejen vybavovali stojany z pravé břidlice. Celkem se jednalo o cca 6.000 kusů a trvalo nám několik dnů, kdy jsme přímo v dolech zjišťovali všechny možnosti opracování břidlice. Každý stojan byl v podstatě originál.

Co Vaše konkurence na českém trhu?
Konkurence byla, je a bude. Proti konkurenci se možná lišíme tím, že asi jako jediná firma (pokud je mi známo) umíme nabídnout design a koncepci projektu, která vychází z dílny italských designérů a specialistů na instore komunikaci. Plyne to ze skutečnosti, že jsme česko-italská firma a využíváme dlouhodobých kontaktů, které jsem si za 20 let spolupráce v Itálii vybudovali.

Máte pocit, že se reklama v místě prodeje v Čechách rozvíjí co do kreativity?
Nemyslím si, že reklama v ČR je příliš kreativní ve srovnání se západní Evropou. Často díky ceně zvítězí jednoduché řešení z levného materiálu a kreativita se odsouvá do pozadí.

Jak vidíte marketing v instoru u nás za 10 let?
To bych rád věděl také. Věřím, že rozdíly mezi úrovní instore marketingu u nás a v západní Evropě se budou smazávat. Zadavatelé reklamy budou dávat v rámci marketingového mixu větší prostor podlinkovým aktivitám, budou odvážnější při rozhodování o těchto projektech a také budou více sázet na kreativitu a originalitu jednotlivých projektů.