Zboží.cz prošlo redesignem
Internetový srovnávač cen, Zboží.cz, výrazně upravil podobu své
domovské stránky. Uživatelé na ni nově naleznou speciální nabídky a
zajímavé tipy k nákupu či dynamicky se řadící výpisy produktů
vycházející z chování samotných nakupujících.
Nová domovská stránka nenabízí jen hledání mezi nabídkami, ale chce
uživatele inspirovat relevantním obsahem. Denně pro něj bude připravena
tzv. „Nabídka dne“, kde lidem představíme, ve spolupráci s výrobci či
samotnými prodejci, nový nebo cenově atraktivní produkt. Níže jsou
umístěny kategorie, kde si lze nově nechat vypsat všechny sekce na
jednom místě. V další části je pro nakupující nachystána inspirace k
nákupu ve stylu „Co teď letí nejvíce“. Tato sekce je rozdělena do devíti
skupin. V každé z nich se zobrazují nejžádanější produkty z vybrané
kategorie. Nová domovská stránka se tak skládá z kombinace automaticky
generovaného a moderovaného obsahu. Není zapomenuto ani na nakupující,
kteří si vybírají zboží na základě značky. V poslední části úvodní
stránky serveru Zboží.cz se zobrazují loga značek, které jsou u
nakupujících nejoblíbenější. Při prokliknutí loga se zobrazí výpis všech
produktů dané značky, které se nacházejí v e-shopech.
Několika obsahových novinek si nakupující mohou všimnout i ve výpisu
produktů. Zde se budou jednotlivé výrobky dynamicky řadit tak, že se na
prvním místě objeví vždy zboží, které je u lidí nejžádanější. Pořadí se
mění podle uživateli zadaných filtrů. Tímto chceme nakupujícím opět
trochu usnadnit výběr a nabídnout jim výrobky oblíbené i u ostatních
lidí. Navíc jsme do výpisu produktu zařadili i jeho základní
charakteristiku. Nově se lidé mnohem rychleji zorientují, zda je
nabízené zboží skutečně to, co chtějí.