Zákazník ocení kupony, slevy i zákaznické karty

Téměř pětinu zákazníků poté osloví slevové kupóny, které nabízejí hobbymarkety, či obchody s nábytkem.
V anketě odpovídalo 1338 lidí, návštěvníků portálu AkcniCeny.cz, který umožňuje kromě jiného prohlížení letáků největších českých obchodníků online a na jednom místě. Mezi další oblíbené kategorie kupónů patří elektronika (13 %), parfémy, kosmetika (8 %), móda (8 %) a sport (8 %).
Slevové kupóny byly v posledních letech doménou především online obchodů. Nyní se těší čím dále větší oblibě i mezi off-line prodejci, kteří tak mohou efektivně oslovit zákazníky, vyhledávající informace o nakupování online. Důkazem jsou i poslední kupóny společností Tesco a OBI, které si na portálu AkcniCeny.cz vytisklo přes 8000 lidí.
V úterý 20. srpna byla na AkcniCeny. cz spuštěna nová sekce „Kupóny“, která umožňuje vytisknout či stáhnout si slevu například 40 % na ložnice v prodejnách Sconto nábytek, 20 % na nezlevněné parfémy ve Fann Parfumerii, či slevový kupon do Intersparu. Sekci naleznete na AkcniCeny.cz/kupony.

 

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *