Řetězec s občerstvením SUBWAY otevírá svou 40 000 provozovnu

3304 zobrazení Přidat komentář

Tento milník vypovídá o síle a stabilním růstu značky SUBWAY, pod kterou bylo od začátku letošního roku otevřeno 1 761 nových prodejen v různých koutech světa. „Tato skutečnost jednoznačně svědčí o odhodlání a usilovné práci celého týmu Subway, který často nazývám nejskvělejším týmem v historii franšíz,“ říká Fred DeLuca, prezident a spoluzakladatel řetězce, který otevřel svůj první sandwich shop 28. srpna 1965. „Jsem hrdý na to, že mohu být součástí týmu, který přináší tisíce pracovních míst v našich provozovnách, pobočkách, na ústředí a v partnerských kancelářích po celém světě,“ dodává DeLuca. „Naši franšízanti jsou v oboru nejlepší. Jedná se o rozmanitou skupinu drobných podnikatelů, kteří své zákazníky obsluhují s velkou hrdostí.”

V počtu otevřených provozoven má značka SUBWAY před svými konkurenty v odvětví rychloobslužných restaurací velký náskok a zákazníci to nemají za lahodnými sendviči či saláty SUBWAY tak daleko. Z předních řetězců rychloobslužných restaurací má značka SUBWAY před svým nejbližším konkurentem náskok více než 5 500 provozoven. Další tři řetězce jsou pozadu o 21 000 až 33 000 provozoven.

Podle Trevora Haynese, manažera pro oblastní rozvoj řetězce SUBWAY ve Spojeném království a Irsku, jsou to právě „nízké počáteční náklady, flexibilita a jednoduchý ráz, díky kterým je Subway tak atraktivní pro podnikatele, kteří na naši značku pohlížejí jako na cestu k dosažení svého cíle vlastnit a provozovat vlastní podnik. Díky tomu to funguje. Z otevření této provozovny na našem trhu máme ohromnou radost!“