Zajímavé japonské POS realizace na zubní pasty

554 zobrazení

Dneska vám představíme zajímavé japonské POS realizace. V Japonsku, stejně jako v Číně a jiných asijských státech, je snaha prezentovat produkty, nejen na místě prodeje, v bombastickém stylu. Podívejme se nyní na ukázky několika POS exekucí na zubní pasty, které vybral a nafotil americký publicista žijící v Japonsku – Brian Ashcraft.

Úvodní obrázek (viz výše) představuje děsivý tank ze zubních past značky ORAL-B. Tomu konkuruje jiný tank značky Colgate, který je barevnější a zaujímá v prostoru prodejny větší plochu.

Zde ale v kontrastu s tankem je zavěšena fotografie smějící se maminky s dítětem. Samozřejmě se jedná o propagaci krásného bělostného zdravého chrupu, ale ve spojení s tankem? V Číně možná, ale že zrovna i v Japonsku?

Ale pojďme dál. Zůstaňme u stejné značky Colgate, ale tentokrát opustíme vojenskou techniku a zaměříme se na jiný dopravní prostředek – automobil. Na této realizaci je zajímavé, že se návštěvníci obchodního centra mohou do této realizace i posadit, tedy zažít si ji skutečně ve trojrozměrné podobě i z vnitřní strany.

Další POS zajímavá realizace je ve tvaru páva, což trochu více odpovídá spíše čínskému stylu alá draci než japonskému. Bohužel značku zubní pasty, zřejmě lokálního výrobce, se nám nepodařilo z této fotografie vypátrat.

Tak jak jsme začali realizací značky Colgate, tak naši přehlídku i zakončíme. Toto velké kolo, vyvedené jak jinak než z krabiček zubních past, je monumentální a na prodejní ploše skutečně nepřehlédnutelné.

Jak je vidět, je stále plno POS možností, jak na místě prodeje upoutat zákazníkovu pozornost. Kreativitou a provedením jsou realizace v ČR také na vysoké úrovni a jsme zvědaví, kdy se naše realizace na prodejní ploše přiblíží i k těmto japonským rozměrům.

Zdroj a foto: KOTAKU EAST