Ve Velké Chuchli si kutilové namarkují sami

Společnost Hornbach zavádí od pondělí 7. září 2020 samoobslužné pokladny v prodejně ve Velké Chuchli. Zákazníci si zde nyní mohou naskenovat až deset položek a zaplatit hotově nebo kartou. Pokud nakupovali s Hornbach aplikací Self-Scan, stačí jen naskenovat QR kód a zaplatit. Jednou z výhod samoobslužných pokladen je úspora času, který mohou kutilové využít pro realizaci svých projektů.

Samoobslužné pokladny v projektových marketech Hornbach už tři měsíce spolehlivě fungují v prodejně na Černém Mostě, kde se těší velké oblibě. Na základě této zkušenosti a pozitivní odezvy bude prodejna Hornbach ve Velké Chuchli již druhou provozovnou, ve které mohou zákazníci této možnosti markování a platby využít. Hornbach nadále plánuje během září a října vybavit samoobslužnými pokladnami všechny své prodejny v Praze. Samoobslužné pokladny disponují ručním skenerem a dotykovou obrazovkou, manipulace s nimi je tak intuitivní a velmi jednoduchá. V případě nejasností je ale zákazníkům vždy k dispozici i personál prodejny, který je připraven ihned zodpovědět případné dotazy či nejasnosti.

Čas je pro kutily rozhodující, proto se ho snažíme zkracovat, a to zejména ve dnech s vysokou návštěvností. Díky samoobslužným pokladnám se mohou naši zákazníci rychleji pustit do svého projektu v domě či na zahradě. V době pandemie koronaviru a dodržování přísných hygienických opatření je další nespornou výhodou samoobslužných pokladen také eliminace kontaktu s personálem prodejny. Bezpečné nakupování je v současnosti naší prioritou,“ uvádí David Kolář, marketingový ředitel společnosti Hornbach pro Českou republiku a Slovensko.

Hornbach zákazníkům nabízí rovněž možnost využití pohodlné samoobslužné aplikace Self-Scan, která funguje na bázi skenování QR kódů výrobků pomocí mobilního telefonu. Při použití aplikace lze platit na samoobslužných pokladnách ještě rychleji.

Zdroj a foto: Hornbach

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010