Úspěšný rebranding prodejen Super zoo

Úspěšný rebranding prodejen Super zoo, kde firma Moris pracuje s emotivním zážitkem v každém směru doplňuje o další novou část Nasypte si.

Vyvinuli přístěnný regál s jednotlivými průhlednými násypníky pro různé druhy sypaných granulí tak, aby si zákazník mohl vybrat přesné množství a tvar krmiva pro svého čtyřnohého miláčka. Materiál násypníků je uzpůsoben pro skladování krmiva, které tak neztrácí na kvalitě ani čerstvosti.

Celý koncept je založen na aktuálním trendu šetřit s odpady. Požadované množství si zákazník odměří přímo do kyblíku. Ten čerstvost krmiva zachová ještě i nadále a je možné jej používat opakovaně několik dalších let.

Služba je momentálně testována v pilotním režimu ve dvou prodejnách v České republice – v Praze na Zličíně a ve Starém městě. Neméně důležitým úkolem bylo designové navázání a začlenění služby na již stávající koncept obchodu Super zoo. Díky novému konceptu Nasypte si šetří zákazník přírodu od dalšího zbytečného odpadu.