STAROPRAMEN skóroval fotbalovou soutěží

Ačkoliv český fotbalový tým se na loňské mistrovství světa v Kataru neprobojoval, fotbaloví fanoušci nepřišli zkrátka. STAROPRAMEN coby hlavní sponzor České fotbalové reprezentace totiž mezi zářím a říjnem 2022 uskutečnil spotřebitelskou soutěž, která milovníkům fotbalu umožnila spravit si chuť a vyhrát mnoho zajímavých cen. O kreativní a technické zpracování se postarala agentura Real Feel.

„SOUTĚŽ PO NAŠEM“, jak zněl oficiální název akce, zaznamenala mezi zákazníky značky STAROPRAMEN mimořádný ohlas. Pro tuto národní promoci jsme vytvořili čtyři unikátní plechovky. Na zadních stranách se nacházeli vždy tři hráči, kteří patří mezi základní kameny reprezentace. Tímto krokem jsme se snažili dosáhnout sběratelského efektu a podpořit koupi co nejvíce piv z portfolia STAROPRAMEN. Fotbalisty jste tak mohli vidět na Staropramen 12, Jedenáctce, Nealku i Smíchovu. Zásluhu na úspěchu soutěže nese jednoduchá mechanika.

Stačilo sbírat soutěžní kódy z lahví a plechovek vybraných produktů z portfolia Smíchovského  pivovaru. Ty se pak prostřednictvím speciálně navržené microsite zadávaly do soutěžního systému. Za každý zadaný kód byl účastník zařazen do slosování o vedlejší výhry, kterými byly podepsané reprezentační dresy, zápasový míč Puma, šála nebo mikina fotbalového nároďáku. Aby výher nebylo málo, přidali jsme ještě zásobu piva Staropramen 12 na doma Dvanáct zadaných kódů pak soutěžícím otevřelo dveře do slosování o hlavní ceny – designové lednice Smeg ve třech barvách a nejnovější model OLED televizoru LG.

Soutěž v obchodech podporovala celonárodní reklamní kampaň, kterou jsme pojali ve formátu 360°. Lidé se tak o promoci dozvěděli nejen v místě prodeje, ale také v digitálním prostřední včetně sociálních sítí. Nechyběla ani televize, kde jste měli možnost vidět reklamu s voiceoverem Hynka Čermáka vycházející z loňské kampaně Reprezentovat je pro nás nejvíc.

Během šesti soutěžních týdnů zadali účastníci do systému téměř půl milionu kódů. V porovnání se spotřebitelskou soutěží, kterou Staropramen pořádal v předešlém roce, se podařilo výrazně navýšit podíl zadaných kódů z plechovek, a to více než dvojnásobně z 10 % na 24 %. Dalším významným kladem bylo také větší zapojení mladší cílové skupiny ve věkovém rozmezí 25-34 let. To potvrzuje, že STAROPRAMEN se těší velké oblibě napříč celým věkovým spektrem, byť nejskalnější hráče lze stále najít v kategorii 35-44 let. Co do počtu zapojených soutěžících dominovala Praha, následovaná Středočeským a Jihomoravským krajem. Bezmála 70 % přístupů na soutěžní microsite pak bylo uskutečněno z mobilních telefonů, což jde ruku v ruce s dlouhodobým trendem opouštění notebooků a stolních počítačů právě ve prospěch mobilů. Bez zajímavosti není ani fakt, že nejvyšší podíl kódů zadávali soutěžící do systému v neděli (24 %).

STARORPAMEN ve spolupráci s agenturou Real Feel opět dokázal, že pivo a fotbal mají k  sobě blízko. A že dobře skórovat lze i bez Ronalda nebo Messiho.

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010