Rohlík Pointy umožní zákazníkům objednat malý nákup od 300 korun

Největší domácí online supermarket představuje nový způsob v doručování potravin. Do výdejních chladicích boxů s názvem Rohlík Point si mohou lidé od letošního prosince nechat doručit menší nákupy. Minimální částka pro objednání do Rohlík Pointu je 300 korun, při doručení domů je tato částka 500 Kč. Doručení do těchto boxů je zdarma.

Od této chvíle si naši zákazníci mohou u nás vyřídit také malé a rychlé nákupy, které tvoří většinu cest do obchodů. Pomocí Rohlík Pointů chceme v budoucnosti vytvořit širokou výdejní síť pro tyto potřeby,“ prohlásil Tomáš Čupr,zakladatel společnosti Rohlík.cz.

Chladicí výdejní boxy se odemykají unikátním PIN kódem a tašky budou označeny štítkem se jménem zákazníka. V první fázi se Rohlík Pointy budou nacházet pouze ve frekventovaných kancelářských budovách v Praze a v Brně, po určité době by se mohly objevit také na veřejných místech.

Nový způsob doručování slouží primárně pro menší nákupy. Nemusíte se nikde zastavovat, vezmete si tašky z boxů a můžete odjet rovnou za rodinou.Ušetříte tím každý den až půl hodiny,“ vysvětluje Tomáš Čupr.

Minimální objednávka na největším domácím e-shopu s potravinami činila po několik let 500 korun, pro doručení do Rohlík Pointů se však snížila na 300 korun – navíc s dopravou zdarma.

Zákazníci si už u nás zvykli na to, že jim naši kurýři přivezou až domů větší množství plných tašek. Pomocí Rohlík Pointů si u nás konečně vyřídí také menší nákup,který si mohou vyzvednout do dvou hodin od objednání. Doručit malý nákup s dopravou zdarma až domů zatím neumíme,“ dodává Tomáš Čupr.

Otevře se pomocí kódu

Zákazník otevře Rohlík Point pomocí kódu, který mu bude zaslán na mobilní telefon. „Instrukce pošleme ve chvíli, kdy kurýr fyzicky vyskládá tašky do boxu. Zároveň mu oznámíme, v jaké části se nákup nachází. Vše bude označeno štítkem s jeho jménem,“ popisuje Simona Bílá, projektová manažerka Rohlik.cz. A pokud si lidé tašky popletou? „Nebojíme se, že k tomu bude docházet. Svým zákazníkům věříme. Jsme připraveni bez otázek takové případy ihned kompenzovat, pakliže výjimečně nastanou.”

Rohlík Pointy měří kolem dvou metrů a jsou rozděleny na nechlazenou a chlazenou část, ve které se nachází mrazák. Box udržuje správnou teplotu pro uložení masa nebo zmrzliny. Informace o uskladnění nákupu uvidí zákazník také na obrazovce. Hlavním materiálem je dřevo a sklo. „Kladli jsme důraz na to, aby boxy působily přátelsky a důvěryhodně. Lidé si musí být jisti, že potraviny zůstanou v pořádku. Nechtěli jsme jít cestou plechových skříní umístěných někde na parkovišti,” vysvětlil Tomáš Čupr.

Výdejní boxy na sídlištích?

Cílem Rohlík Pointů je doručovat malé nákupy desítkám tisíc lidí pracujících v kancelářských budovách. „Rádi bychom naše nová výdejní místa dostali do všech velkých office center v Praze a v Brně. Jsme v kontaktu s developery, aby zahrnuli naše boxy do budoucích plánů,“ dodává Tomáš Čupr.

Rohlík Pointy se po více než týdenním ostrém testování nacházejí v několika kancelářských budovách, například v karlínském Meteoru, na recepci společnosti O2 Za Brumlovkou, v sídle Seznamu a v office centru Anděl Park. O boxy je velký zájem z řad firem, které v tom spatřují benefit pro zaměstnance. „Rádi bychom měli v příštím roce přes 100 Rohlík Pointů,“ upřesnil Tomáš Čupr.

ROHLÍK POINT ve zkratce

– v pohodlí domova si naklikáte nákup v minimálníhodnotě 300 korun
– z možností doručení si vyberete Rohlík Point, zvolíte si vhodnou adresua čas
– dopravu máte zdarma
– jakmile dorazí SMS s unikátním PIN kódem, váš nákup je připravenk vyzvednutí
– nákup bude čekat maximálně 8 hodin

Zdroj a foto: Rohlík.cz

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010