Retro týden v Lidlu je zpět

Od pondělí 19.10. bude v Lidlu probíhat již druhý RETRO týden. První, který proběhl v červnu tohoto roku, přinesl o tyto retro výrobky velký zájem. 

V červnu měl řetězec Lidl velký úspěch s produkty v repro obalech. Například se jednalo o mléko v sáčku, burizony, žvýkačky Pedro nebo o vodu po holení značky Pitralon. Podle mluvčí společnosti Lidl, Jitky Vrbové, zájem o tyto retro výrobky se projevil nejen u zákazníků, ale také u médií.

Všechny retro výrobky se vyrábějí ve spolupráci s jejich výrobci, přičemž obaly jsou původní a v případě masných výrobků je původní i jejich receptura. Lidl vybíral tyto výrobky podle dvou kritérií, a sice zda budou pro zákazníky atraktivní a také, zda je bude možné v dostatečném množství a retro obale vyrobit.

U některých druhů produktů, byla tato retro výroba trochu složitější, jak dokládá Pavel Kadlec,  generální ředitel  likérky GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries, která pro Retro týden dodává výrobky Stará myslivecká a Punč:

„Když společnost Lidl poprvé uspořádala v červnu Retro týden, byli jsme nadšeni. Vnímali jsme chování zákazníků a pozitivní reakce v prodejnách. Vlastně se, díky Lidlu, mohli na chvíli vrátit v čase. Především šlo o zajímavou práci. Je jasné, že staré etikety nejsou uchovány v elektronické podobě. Takže vyrobit dobovou Starou mysliveckou znamenalo vyhledat v archivech etiketu spadající do požadované doby a její následné přenesení, díky grafikům v reklamní agentuře, do současných používaných programů. Zvláštní kapitolou je ovšem i nalezení autentické lahve. V současné době se již tehdejší design nepoužívá. Navíc je jiná barevnost skla. Takže svým způsobem šlo o výzvu nalézt na trhu i odpovídající lahev. Zákazníci Lidlu mohou sami posoudit, jak se nám to povedlo,“ dodává generální ředitel likérky.

 

Oproti červnu bude tentokrát retro nabídka Lidlu ještě větší, neboť zahrne téměř sedm desítek produktů. Zákazníci se mohou těšit opět jak na mléko v sáčku, Lunchmeat, Májku, dezert Metro, mýdlo s jelenem nebo mýdlo Šeřík, tak také ale na výrobky nové, například na retro sýr Hermelín a Apetito, Granko, Vitacit, Lybar – lak na vlasy nebo vodu po holení Diplomat.

Jak řekla Jitka Vrbová redakci portálu Místo prodeje.cz nedá se předem odhadnout, které konkrétní nabízené retro výrobky budou nejvíce úspěšné, ale celkově se očekává ještě větší zájem než v červnu.

redakce

 

Retro_letak_Lidl (1)      SM_retro_bottle

 

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010