Realizace displeje Dreamoc

Dánská společnost Lakrids by Johan Bülow ve spolupráci s jedním z největších dánských obchodních domů – Magasin du Nord použila Dreamoc k představení svých luxusních lékořicových produktů. Dreamoc dokáže zásadním způsobem podpořit prodejnost – jeho vysoký reklamní účinek je totiž v tomto případě jasně měřitelný. Jde o první projekt RealFiction, kdy byla data o prodejnosti sledována jak před implementací displejů Dramoc, tak po ní. Díky tomu, že Magasin du Nord a Johan Bülow dali RealFiction k dispozici potřebné údaje, bylo možné změřit účinek displejů Dreamoc. Manažer oddělení zahraničních potravin obchodního domu Magasin du Nord k tomu dodal: „Není pochyb o tom, že jsme velmi spokojeni s výsledky, které měly pozitivní dopad na naši obchodní bilanci.“

Jak to vzniklo

Ve spolupráci s německým výrobcem Puppeteers vznikla 3D animace, která byla umístěna do tří dispejů Dreamoc ve dvou obchodních domech Magasin du Nord. Všechny tři displeje byly situovány vedle hlavních jezdících schodů a pokladen. Po pouhých dvou dnech bylo jasné, že bude mít zásadní dopad, a po dvou týdnech se objem prodeje více než zdvojnásobil, a to bez další reklamy či soutěží o ceny. Po měsíci od zavedení displejů se prodej lékořice Johana Bülowa zvýšil přibližně o 180 procent. Mezidenní objem prodeje začal výrazně stoupat již od prvního dne. Ricky Overeem, manažer oddělení zahraničních potravin Magasin du Nord, vysvětluje: „Takový úspěch jsme nezaznamenali s žádným jiným „novým“ produktem.“

Dreamoc v Česku

Distributor efektivní a efektní podpory prodeje je společnost Screenrental. Jednatel společnosti Screenrental Jan Neubauer potvrzuje, že jde o unikátní médium, které přitahuje pozornost a vytváří pozitivní zájem. To mimo jiné dokazuje i ocenění asociace POPAI za nejlepší inovaci. Dreamoc úspěšně používají firmy jako Česká spořitelna, Nokia nebo Assa Abloy, výrobce zámků FAB.

 

cs_CZCzech