Posilte povědomí o své značce i v období pandemie!

440 zobrazení

Odborný tištěný časopis Brands&Stories podporuje značky svými cenami na historickém minimu.

Vyšlo jarní vydání magazínu Brands&Stories, který už více než 10 let vypráví příběhy českých a zahraničních značek a inspiruje odborníky v retailu děním v oboru marketing-at retail. Elektronickou verzi tohoto vydání si můžete stáhnout na tomto odkaze.

Pro další – letní – vydání nabízí tento časopis značkám jedinečnou příležitost prezentovat se v těchto nesnadných časech za „Mimořádné ceny“. Tento aktuální ceník naleznete zde.

Už poslední krize ukázala, že rušení či markantní omezení výdajů na reklamu, bylo velmi krátkozraké. Subjekty, které posilovaly povědomí o svojí značce i v nepříznivé době, měly po krizi konkurenční náskok a zastínily své konkurenty v útlumu. „V době pandemie je myšlení lidí podobné – co nejrychleji zastavit všechny marketingové výdaje,“ reaguje šéfredaktorka a vydavatelka magazínu Blanka Bukovská.

Proto časopis Brands&Stories přichází se speciálními „Mimořádnými cenami“, které jsou na historickém minimu za dobu fungování magazínu a díky kterým jsou prezentace pro značky ještě dostupnější. „Snažíme se takto vyjít značkám vstříc. Chápeme, že situace není snadná, ale to nejhorší, co teď mohou majitelé udělat, je zaškrtit veškeré marketingové výdaje a ohrozit tím existenci subjektů podnikajících v reklamní branži. Značky, které se se situací vypořádaly lépe, ať už z pohledu vyšší aktivity na soc. sítích, online provozu či jednoduché vzájemné pomoci, ovládnou trh po krizi,“ upozornila Blanka Bukovská. „Udržovat alespoň základní povědomí o značce je klíčové pro dlouhodobé přežití v konkurenčním prostředí.“

Na stejnou adresu můžete posílat zajímavosti o své značce a kamenných obchodech, aby mohly být zdarma umístěny na blog časopisu. Vybrané články budou sdíleny i na sociálních sítích Facebook a LinkedIN.

Brands&Stories je odborný tištěný B2B magazín o značkách, konceptech kamenných obchodů a marketingu at-retail. Vychází 4x ročně a je distribuován jako direct mail na stoly marketingových manažerů, majitelů a ředitelů firem. Je také českým garantem světové soutěže EuroShop RetailDesign Award. Časopis je mediálním partnerem oborových sdružení, asociací, veletrhů, konferencí a jiných akcí. Je také spolupracujícím subjektem portálu Mistoprodeje.cz

Zdroj a foto: Brands&Stories