POP Airport spustil unikátní způsob nakupování a odstartoval nové trendy ve světě retailu

Jak digitalizovat kamenný retail? Premium Outlet Prague Airport přišel s převratnou inovací v rámci vlastního segmentu, a sice s nakupováním prostřednictvím sociální sítě Instagram, konkrétně prostřednictvím live streamu v reálném čase a Instagram stories. Nápad na Instagram Shopping Live vznikl během koronavirové krize a plošného uzavření obchodů jako možnost, jak podpořit nájemce a pomoci jim prodávat i v této nelehké situaci. Nakupování proběhlo během uzavření třikrát a zúčastnilo se ho více jak 7 tisíc uživatelů. Vzhledem k úspěšnosti konceptu jsou v plánu i další kola. Budou probíhat vždy ve středu jednou za čtrnáct dní, vždy na instagramovém profilu @premiumoutletpragueairport. Záznam z nakupování zůstává uložen na IGTV kanálu POP Airport, aby se k němu zájemci mohli vrátit.

Krizi jako nečekanou příležitost využilo pražské outletové centrum Premium Outlet Prague Airport (POP Airport), které se jako jediné v Čechách během nucené uzavírky všech obchodů zaměřilo na nové formy nakupování a podporu svých nájemců, kteří se dostali do nelehké situace, a to přes online platformu Instagram. Outlet tak i během nouzového stavu komunikoval se svými zákazníky a představoval své obchody a jejich produkty online cestou. Tato strategie podpořila nejenom značky samotné, ale i zvědavost zákazníků, což se projevilo velmi vysokou návštěvností hned v prvním týdnu po otevření centra.

POP Airport spustil začátkem dubna úplně nový způsob nakupování formou živého přenosu z vybraného obchodu. Nákupní akce Instagram Shopping Live byla vysílána na Insta Stories na profilu @premiumoutletpragueairport. Uživatelé tak měli možnost nakupovat módní produkty online, v reálném časem a ze svého domova, kde museli během nařízené karantény trávit většinu času. Jednotlivé produkty byly představovány ve spolupráci se stylisty na modelkách a modelech, díky čemuž si je diváci mohli detailně prohlédnout. Záznamy z nakupování jsou uloženy na IGTV kanálu POP Airport a je možné se k nim vracet.

Během koronavirové pandemie probíhal Instagram Shopping Live vždy v jednom vybraném obchodě, například v My Style Milano, který nabízí italské značky za nejlepší ceny v Čechách, POP Woman nebo POP Man. Vzhledem k úspěšnosti konceptu projevily o Instagram Shopping Live zájem i další obchody v POP Airport. Jedny z příštích živých přenosů tak proběhnou například z obchodů značek Desigual, Bogner, Time Out, Lee Cooper nebo Adidas.

POP Airport tímto dokázal, že i kamenný retail může velice rychle a pružně reagovat na nečekané krize, dokáže zacílit na zákazníky online a prodat jim zboží digitální formou. Outletové centrum tak výrazně posunulo laťku ve světě retailu a nastavilo nové trendy ve způsobech nakupování a komunikaci se zákazníkem.

Zdroj a foto: Premium Outlet Prague Airport

Hlavní partner

Partneři

Mediální partneři

Podpořte prosím

 
Bankovní účet
2 801 779 543/2010