Partnerem soutěže POP STAR 2022 se stává ppm factum

V rámci soutěže POP STAR 2022 vstoupila do hodnotící poroty jako nová členka Michaela Mazánková (vpravo), ředitelka divize Retail Auditu společnosti ppm factum. V porotě je v současnosti 7 členů z řad manažerů, respektovaných specialistů a dalších marketingových osobností. Soutěž hodnotí pop (point of purchase) reklamní kampaně – tedy marketingovou komunikaci v místě prodeje.

„Jsem ráda, že mohu být členem poroty soutěže POP STAR, která pobízí výrobce a dodavatele ke kreativnímu i funkčnímu designovému řešení vystavení zboží. To považuji za jeden z klíčových faktorů pro zaujetí potencionálního zákazníka a odlišení se od většinou velmi silné konkurence. Těším se, s jakými nápady a řešeními se v budoucnu setkám v mé nové roli porotce,“ uvedla Michaela Mazánková.

Soutěž POP STAR vznikla v roce 2010 zároveň se vznikem pop marketingového portálu mistoprodeje.cz. Současný název získala před 3 lety, kdy portál i jeho portfolio aktivit doznalo výrazných změn po příchodu nového týmu. Hodnocení se zaměřuje zejména (ale nejen) na sekundární vystavení zboží v supermarketech a hypermarketech. Posuzuje 3 kritéria: kreativní návrh, potenciál zaujmout a produkční provedení.

V současnosti působí portál mistoprodeje/miestopredaja v Čechách i na Slovensku, v obou zemích je jeho klíčovou aktivitou ála Michelinské hodnocení zákaznického zážitku v kamenných prodejnách. Nese název „VISA Czech/Slovak Top Shop“. Do samotné soutěže se může zdarma přihlásit jakákoliv maloobchodní prodejna. Vítězem roku 2021 je prodejna super zoo na Zličíně, druhé místo obsadil obchod Albert v Jesenici u Prahy a bronzová příčka patří showroomu bikero v BB Centru v Praze 4.

„Mám radost, že porota POP STAR získala v Míše Mazánkové zkušenou posilu. Zároveň si vážím i zapojení společnosti ppm factum jako partnera soutěže. Ta především v divizi Retail Auditu (kterou vede právě Míša Mazánková) pečlivě sleduje dění v kamenných prodejnách v ČR i SR. Monitoruje např. vývoj cen, tržních podílů značek či druhotných umístění, vyprodanost výrobků atd.“ dodává Jiří Beran, manažer portálů mistoprodeje.cz a miestopredaja.sk.

Nová porotkyně se poprvé zapojí do hodnocení pop marketingových kampaní proběhlých v letošním únoru, které probíhá v březnu.

Více o soutěži POP STAR zde: https://www.mistoprodeje.cz/o-soutezi/

Více o ppm factum zde: https://www.ppm.cz/

cs_CZCzech