Unikátní zákaznická cesta pro potřeby B2B i B2C zákazníků

Elegantní propojení velkého showroomu pro firemní zákazníky a přehledné prodejny pro koncové spotřebitele – koncept liberecké prodejny Démos dokazuje, že i toto je možné.

Společnost Démos je největším dodavatelem materiálů pro výrobu nábytku v České republice s více než dvacetiletou historií. Nabídku tvoří široký sortiment komponentů a materiálů odlišných barev, tvarů a velikostí. Hlavním cílem konceptu bylo usměrnit různorodý sortiment a prodejnu vizuálně pročistit. To nám umožnilo vytvořit novou zákaznickou cestu, na které se koncoví zákazníci snadno zorientují a pravidelným odběratelům neuniknou žádné novinky.

Orientaci na prodejně jsme podpořili světelnou navigací na jednotlivé kategorie zboží. Kvůli barevné a tvarové různorodosti sortimentu jsme zvolili technicky i vizuálně nejčistší možnou prezentaci na bílých stojanech. Jejich univerzálnost podtrhují výměnné panely, které lze přizpůsobit odlišným typům vystavovaného zboží.

K jednotlivým kategoriím produktů pak zákazníka nasměruje světelná navigace. V rámci signage jsme rovněž nastavili základní grafický manuál pro využívání ploch v rámci dodavatelské navigace tak, aby stále fungovala i ve spojení s vlastními výrobky. Pro každou kategorii i podkategorii jsme navrhli řešení cílené na klienta, který si každý produkt může porovnat s protikusem a vyzkoušet různé typy LED osvětlení. Díky jednoduchému a čistému působení celkové expozice se zákazníci v prodejně mohou rychleji zorientovat, což jim usnadní i konečný výběr produktu.

Z 560 m2 nepřehledného prostředí se stala architektonicky čistá moderní prodejna. Na našich unifikovaných stojanech pak krásně vyniknou stěžejní produkty a z celé prodejny se tímto stává inspirativní prostředí, kde zákazníci snadno najdou to, co hledají.